mandag den 21. januar 2008

Små smiler

Jeg står her ved komfuret og hygger mig. Små griner og tænker godt det ikke er mig. Det gør Lars og Nanna ikke oppe på værelset, de laver matematik. Godt det er Lars der hjælper, for Nanna og jeg havde revet hovederne af hinanden for længe siden. For hun er et stædig æsel, og når hun har sat sig i hovedet at hun ikke gider, eller kan finde ud af det ja, så er der ikke langt til helvede bryder løs. Lars ryster på hovedet og sige hør nu her......
Den mand har en engels tålmodighed, det er vist godt med de damer her i huset, For der er nok en grund til Nanna og jeg ikke enes så godt som Lars og hende ;))
Hun bliver 13 til sommer, det kan godt mærkes også er hun en PIGE. En bestemt en af slagsen, vi har vist noget at glæde os til.

5 kommentarer:

Tina sagde ...

Det lyder vældigt vældigt bekendt det der ;) Nanna og jeg kan også ryge i totterne på hinanden...for så bagefter ikke at fatte hvad de rlige skete ;)

Fríða sagde ...

puha! min er nu næsten 16, så det er heldigvis næsten ved at gå over.
kh.fra Island
Frida

strikke_jane sagde ...

Teenager-tøser kan meget nemt gi' mange grå hår til deres mødre. Ved det - har været der. Men det er nu også på rigtig mange måder en skøn og sjov tid du går i møde med hende Nanna. Rigtig god fornøjelse med den unge dame. ;-)

Kludemutter sagde ...

Tror vi har noget at glæde os til,Tina ,)(

Så kan jeg måske hente gode råd hos jer, eller bare en husker om at det ikke altid er mig der er tosset.Når hun vender det hvide ud af øjene.

Anonym sagde ...

Vi må lave en mødregruppe Yt, det lyder som her i huset det du beskriver.