tirsdag den 12. juni 2007

Den arbejder.

Min symaskine er sat på arbejde, den broder et logo for mig.
Et logo op til den efterskole Andreas skal starte på, i 9 Kl. Jeg har spurgt om lov.
Det er godt nok længe siden jeg har broderet på den, børene er blevet for store til det. Andreas kikkede mærkeligt på mig sidst jeg spurte, om jeg ikke skulle broder noget på en bluse for ham, altså mor jeg er ikke 10 år mere. Nå,nej det er han jo ikke. Dette logo er godkendt af ham, det er sejt. Jeg har lovet skolen de skal se det, når det en gang er færdig udviklet. Der er en venlig pige der har lavet sting på tegningen, så har jeg selv sat skrift på, og sat det hele sammen så det skulle se pænt ud. Prøver det lige af på en gammel bluse, og det er ikke helt ok inu.
Må have fat i en mørk bluse.

Der gik koks i det så nu er det pillet ud af rammen.
Med lidt fin pusseri bliver det vist ganske godt.
Vi skal der op på søndag, det ville da være sejt at komme med en bluse med logo på.



Den brune nededel er næsten færdig, jeg har noget med bånd. Syntes det så fint at lægge op med. Så når jeg har fået gjort det skal det komme et billede med fyld, rigeligt fyld.
Ellers er det en kanon model, hvorfor har jeg ikke brugt sådan et mønster før ??
Måske der er noget stof på lager, så kunne jeg jo...............







4 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Det er blevet super godt dit logo .. mon ikke Andreas synes det er lidt sejt alligevel :o)
Nederdelen ser meget behagelig ud .. ser frem til det endelige billed.
Yt du kan skrive mail til mig på:
msl@dpf.dk

Githa sagde ...

Det ser rigtig godt ud det logo du har lavet der :-)
Det ender med du har alle efterskolens unger stående i kø udenfor døren med bluser under armen :-))

Kludemutter sagde ...

Tak skal i have. Ja, Githa det kan være uha..

Mona sagde ...

Det er bare så flot dit logo:) Skønt med en symaskine en symaskine, der kan lave sådan noget broderi:)Men det kræver også øvelse at brodere, det er ikke noger man bare lige gør:-)