onsdag den 27. juni 2007

Fru. Toft kom

Så kom de allesammen tøsse gruppen som jeg er med i, 4 Weeb-strikker, min svigerinde, min søster og ikke mindst Pia med galvanicspa. De mente bestemt at der skulle tages før og efter billeder, "ofret " blev mig, med hektiske røde kinder.
Ja, ja prøv i lige, at sidde der og være dybt alvorlig, mens de lukker den ene vittighed ud efter den anden. Om det er nemt ? Næææ det viser billede vist.
Om det gør ondt ? IKKE spor.
Om Pia hygger sig ? Ja, det tror jeg.

Nå, hvad siger i så ?

Ja til grin kan man altid blive. Ikk`

Det kunne ses, fugen ved øjet var blevet mindre, det samme var hullerne i hagen også. Alle prøvede på deres hænder og de fleste kunne se forskel Så nu ønsker jeg mig altså også en galvanicspa. Måske min søster og jeg deles om en. Syntes selv vi havde en god og sjov aften. Så det kan varmt anbefales.

Ingen kommentarer: