torsdag den 28. juni 2007

Når nu ikke...

Jeg kan blogge på ferien, så kan jeg jo læse en blog dagbog. Skulle efter sigende være ret morsom.Hvis i er blevet nysgerrige som jeg kan i læse mere her .

Jeg nåede det hele i dag, ud med kurve med lidt godt i, til de pædagoger oppe i klubben som har holdt min søn ud i efter hånden nogle år. De har altid været der for os, så de fortjente lidt godt til ganen. Fik flytte ørene hos Marianne, skøønt.
Købt gave og drog derefter til føs´dag hos Ulle Paaske, min gamle chef som blev 60 år i dag. Hun har gjort sin drøm til virkelighed, godt gået. Den 5 bog med figurer er på vej fra Ulla. Hjem og hente Nansen, i centret købte 2 bøger en til os hver, vidre til Vamdrup efter Lars. Lidt mad i skrutten, nu sidder jeg lige her, om lidt sidder jeg inde i stuen med mit strikketøj. Er færdig og træt, så nu må de klare sig selv, ja de må. Livstykker er foresten færdig, ligger i vasketøjs skuffen.

1 kommentar:

lifeondyssen sagde ...

Glæder mig til at høre om bogen .. var nu lige inde og lurer på hendes blog :o)
Dejligt du takkede pædagogerne for en dejlig tid .. og fik hyggede om Ulla på hendes store dag.
Efter sådan dag ville jeg nu også være helt flad :o)