lørdag den 23. juni 2007

Tur til Skals.

Turen gik til Skals for at se på håndarbejde. Jeg mødes der oppe med disse 3 Piger Laila, Gitte og Jette. Vi havde ikke set hinanden før, men man skulle tro vi sås jævnligt. Snarken gik lystigt derud af, dejligt at mødes med nogle artsfæller ;-))
Der var lidt af hver at se på, og sikke nogle fine ting de har lavet.
Se selv !!!!!





































Er vild med deres broderi, jeg har desvære ikke selv tålmodighed til det. Flot er det.
Her kunne jeg godt trives 1/2 års tid, men hvad mon familien vil sige.
Ja, nu skal jeg jo passe på, det kunne jo være at de ville syntes at ville være dejligt.........
Da vi havde set på håndarbejde og kunsthåndværkere, bød Laila på frokost, mums det smagte dejligt. Der blev talt om strik og kikket i bøger og Kl.17,30 brød vi op efter den dejlig dag.
Jeg holdte i vores indkørsel kl. 19,15 igen, en lang men god dag, der godt kan gøres om.








2 kommentarer:

HANNE sagde ...

Hej Yt
Anne og jeg slog også vores folder på Skals i dag...mens der var solskin. Vi skulle lige have vidst, hvordan i så ud :-)
Jeg var også helt vild med broderierne, især cykelmyggene og fødselsdagsdugen. Så du de sjove striktrøjer hos Lottes bod, dem som kunne vendes og drejes og tages på, på mange måder? Flotte, men dyre :-)

Unknown sagde ...

Vi gør det om en dag, Yt!!
En dag når vi igen trænger til en hyggelig dag- i godt selskab :-)
KH Gitte