lørdag den 13. oktober 2007

Sjælevarmer

I formiddags var vi en tur inde i byen. Andreas skulle klippes langhåret. Og der skulle købes en lille ekstra gave, til vores onkel jan der har fødselsdag idag. Jeg var et tur på biblioteket, det kom en del strikkebøger med hjem og lidt læse stof. Derefter skulle jeg hente Dresen hos vores frisør, blev noget overrasket over at finde en kort håret dreng, de havde haft en snak om langt hår og den trælse overgang, og at det nu nok skulle klippes i noget ala´pacehår, også var den sag afgjort, af det røg. Så nu har vi igen en pæn korthåret dreng,for han duer ikke til lang hår. Hvilket passer mig ganske udemærket, langt hår skal holdes.
Onkels gave skulle købes i den lillevinkælder, en rigtig hyggelig forretning med alt muligt godt, til ganen. Pludselig siger Andreas, jeg vil have en sjælevarmer, noget forbavset vender jeg mig rund, kikker på drengen, er han blevet dårlig en sjælevarmer, tankerne flyver igennem mit hovedet, nåååå han skal nok bruge den til rollespil. Han kan åbenbart godt se at jeg ligner et ? tegn. Frem han hiver en flaske med saft, og det er det der hedder en sjælevarmer. Så der er andet end strik der har dette navn. Smiiiiiil.
Mit øje så også lige dette tee, har hørt en del om det. Så nu skal det prøves, der kom 2 små prøvedåser med hjem

Den ekstra gave til Jan, nå jo den fik vi også købt. Han samler på øl, så der blev købt lidt nyt til hans samling.

I efter middag er der rollespils markedet, så det bliver der vi drikker vores tee og de har også kage. Skal op og se om jeg kan få nogle gode billeder, som jeg kan bruge på mit kursus. Aftenen skal skal tilbringes i Odense, Jan skal fejres.


2 kommentarer:

Tina sagde ...

Uhmmm dejlig the!!! :) hvad er den nederste for en smag?

Ingen billeder af at blive klippet langhåret?? ;)

Kludemutter sagde ...

Det er en Earl Grey. Han havde travlt da vi kom hjem, skulle op i klubben.