fredag den 9. maj 2008

Det brummer ...

Og det er ikke bierne der i luften. Derimod er hele byen mødested for
op imod 25.000 motorcykler og deres fører. I midt byen summer det
af liv og udenlandske sprog, det er fedt syntes jeg. Hele området omring
Mads by parken og idræts centret er spærret af til dem. Ærgrer mig faktisk
over vi ikke er hjemme i pinsen. Du kan se mere her http://www.superrally.dk/
Glemte desværre mit kamera, for det vrimler med motorcykler over hele byen.
Der er liv og glade dage.

2 kommentarer:

Christa sagde ...

Hej Yt ;-) Ja det er herligt og i morgen bliver disse lyde blandet med lydene fra International Bluegrass i gaderne og i Det bruunske Pakhus. Vi tager ind til staden for at nyde det!!
Din blog ser dejlig sommerlig ud med det alt nye :-) Knus fra Christa

Anonym sagde ...

Fin ny header du har lavet Yt...da jeg kørte til Klintsøgaard efter Jeppe, hørte jeg om motorcykeltræffet i Fredericia, og tænk vi mødte ekstra mange mortorcykler på vejen hjem, og jeg tænkte om de var på vej til din by?