søndag den 18. maj 2008

Lokket i en fælde ..

Drømmen om noro strømpegarn har spøgt længe,
rigtig længe. Så da vi af ligevel var gået tør for både
sodavand og øl og is te, kørte vi en tur til Tyskland.
Jeg fik lokket resten af familien med ind til Flensborg,
for med hjælp fra Angelika, der også er medlem af webstrik
var det lykkes mig at få adressen på en noro forhandler.
Måske kender i butikken ellers er den her :
Rote Strasse 16
24937 Flensburg


Se så lige hvad jeg fandt på hylderne
hos denne meget søde pige.


Er det ikke lækkert og helt vildt.
Der drømmes nu om sjaler, flere sjaler.
Den engelske kode på sjaler er knækket,
tror jeg nok, så nu kan jeg også strikke nogle
af de sjaler jeg har savlet over ALLE andre har strikket.
Eller ved jeg jo hvor jeg kan hente hjælp.

Hun havde mange flere slags, måske hun fik mere til Juni,
men man kunne vist ikke vide sig helt sikker på dette firma.
Strømpegarnet var lige ved at være udsolgt, tænk den ene
farve 188 var udsolgt på 1.dag. Den er også flot.



Lovede Nanna at strikke et til hende også,
hun har ikke selv helt tålmodighed til det inu.
Det skal nok komme gang.



Så resten af dagen gik jeg med snude i posen,
og drømte søde drømme om noro og jeg ....
Nu må jeg vist også hellere få brugt nogle af mine indkøb,
så der kan blive plads til nye drømme og ideer.



5 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Det har da vaeret en givtig tur ;-))
Strikkehilsner
Angelika

Lea sagde ...

Ja, det må jeg sige, det ser skønt ud, så længe prismærket vender nedad.
Personligt er det ikke lige mig med sjaler, du ved når jeg går med rumpeten i vejret og piller ukrudt op, eller når jeg hugger og hakker mere græsplæne væk, for at få plads til blomster, så glider sådan et sjal ned hele tiden.
Irriterne synes jeg.
:-))

Made By Dorthe sagde ...

uha hvor har du forkælet dig selv - slet ikke dårligt ;-) ;-) ;-)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Nøj, hvor er det lækre indkøb - ærgerlig, man bor i Nordsjælland og ikke lidt tættere på Tyskland.

Kan du lokkes til at fortælle, hvilket farvenummer den pink/grønne variant har?

KH Tina

Kludemutter sagde ...

ja, dejligt er det.

Tina, den har farve S 95. Men det snydder meget, jeg stod faktisk med et andet nøgle også, der så helt anderledes ud. Det var bare det samme farve nr. havde det ikke stået på tryk så ville jeg nok ikke have troet det.Der er også noget gul og brunlig i farven. Der er en på en blog som har været ved at bruge det til tørklæde, som ikke kunne lide de farver i, der kunne du se dem rigtigt. Måske det var hverken fugl eller fisk.....