søndag den 3. august 2008

Stædighed belønnes.

Rent pral !!

Jeg har knækket koden, læst opskriften med mere tålmodighed, også lykkes det.

Det er så fedt, lavet i Noro silk Garden farve 65 på hæklenål nr. 4,5.
På lager ligge et nøgle mere, så nu vil jeg prøve at lave et på en større
hæklenål. Til dig som også sloges med mønstret, det jeg lavede forkert var
at jeg ikke fik vendt arbejdet 2 gange og derfor hæklede i ring. Når du har hæklet de
3 første "ringe", skal du "bare" hækle nr.3 hele tiden, så kommer det af sig selv.
P. s. TAK, for jeres hjælpsomme kommentar.
Bare køb mønstret, det kan lade sig gøre.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

så tror jeg jeg nupper Eddies visakort i morgen...må sgu´da se at få mit eget....sådan Yt, selvfølgelig kan du..nu ved jeg jo så hvor jeg kan få assistance. :-)

Tina sagde ...

Ihh hvor er du langt allerede :):) UHA jeg ku godt bruge garn :D:D Hvor kommer jeglettes i nærheden af noget noro???

Risengaard sagde ...

Hvor er det fint, hvor har du mønsteret fra, mon jeg kan finde ud af at hækle efter opskrift ??

Knus Inger

Tine sagde ...

Tillykke med det.
Det bliver rigtig flot.
Fortsat god fornøjelse.

Mette H. sagde ...

Respekt. Jeg har prøvet, men fatter ikke en sk... Bare at forstå de engelske forkortelser glipper. Jeg aner ikke om de mener fastmasker eller stangmasker, det er kun ch jeg har styr på. Jeg er fuld at beundring og farverne - ååååhhhhh.