tirsdag den 7. oktober 2008

Livstykke strømper.

Efter topstykket, kom der strømper fra Geilsk på pindene.




Garnet er den rene luksus.
Gad vide hvorlænge jeg har dem i fred.
Jeg må dog indrømme, at det godt kan være, de hurtigt
bliver lagt lidt til side som bil strik.
Lone i strib holder nemlig ophørs udsalg,
og der gik vejen fordi i går.
Der kom lækkert Isager garn med hjem,
til både Lars og jeg. Hvem kan sige nej til Isager
garn til 80,- ikke jeg. Især ikke den gode Alpaka.
Så nu kan vi godt sne inde i vinter.
UPS !!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den ser spændende ud den strømpe...er det fra Geilsk? for så ved jeg da, hvad jeg skal se efter i Vissenbjerg til foråret :-)
Jen alpaka til 80 kr. det må man ikke sige nej til.. :-)

Kludemutter sagde ...

Jep, nu er der 2 ting du skal ved geilsk ,O, mon du når vidre ??

Nørklekonen sagde ...

Det topstykke ser bare godt ud.
Jeg mangler ca. 40 omgange på min.

Kludemutter sagde ...

Det er det også. Så er du nu snart færdig, glæder mig til at se den i en anden farve ,)

hanneb sagde ...

De strømper ser også lækre ud, og din Topstykke er helt fantastisk, den klæder dig rigtig godt:-)
PS. Det ser ud til at jeg for første gang kan kommentere på din blog. Jeg er altid blevet lukket af..? Men det er en rigtig fin blog du har.