onsdag den 29. oktober 2008

Så må man godt bande.

Jeg skulle skære bly idag, det nøjes jeg så ikke helt med, der smuttede 2 fingre med i købet.
For ind i den også. Det yderste af langemanden hang i en tyndtråd, ,nu har de prøvet at sy det fast, så håber vi den vil vokse fast igen, pege fingren fik et snit ned af fingren så den er lappet med strips. Min finger ligner et blåt pindsvin under forbidingen, 8 blå sting fik den. Så nu skal jeg sidder her og stritte med hånden resten af dagen. De vil følge den de næste par dage.


Ingen strik, æv bæv.
Aftensmad har jeg fået forbud i mod at lave, af lægen. Lars hørt det heldigvis ,)
Så nu er jeg ved at finde ud af hvad men så kan lave med sådan en finger.
Tror jeg måske kan nålefilte, der kan jeg da højest stikke mig.
Godt jeg lige har været på biblioteket.
Sikke en dag, godt man ikke kender dagen før den er slut.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du kan da i hvert fald heller ikke vaske op :-) Heldigt nok....

Tine sagde ...

Det var da skrækkeligt!
Håber meget at din finger gror sammen igen.

Det er forfærdeligt at man ikke kan strikke, (kender det godt, med min tennisalbue) godt at du er velforsynet med bøger.

God bedring med fingeren.

Anonym sagde ...

Av--for een da...jeg håber da ikke du skar helt igennem ::: uha jeg får helt ondt i maven :*(

strikke_jane sagde ...

Av for f..... da. Håber du hurtigt heler. Måske man kan filte med fødderne...?? :-)

Tineke sagde ...

Ja, det må man altså! For syv sytten altså. Der er vel ikke andet at gøre end at håbe det bedste for fingeren, og nyde de få fordele det bringer med sig..

Rigtig god bedring, Yt!

Anonym sagde ...

Av for den da!! Yt, du skal altså passe på dig selv ;o)
Rigtig god bedring til dig..
Knus og krammer til dig

Fríða sagde ...

auw!!! håber det heler rigtig hurtigt, skrækkeligt ikke at kunne strikke!
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

aws for katten! Håber den heler som den skal...og hurtigt.
KH Britt

Kludemutter sagde ...

Tak, for alle jeres opmundrende komentar.

Tror den nok skal vokse på igen.

I guder hvor er det kedeligt ;(

Tina sagde ...

Er du GAL det gjorde lige ondt,, så jeg fik gåsehud ved tanken!!! Stakkels dig Yt! :) Jeg håber du er godt smertedækket!!!

Laila-H sagde ...

Fy for sevan YT, det ser ikke sjovt ud. Håber da snart, du kan strikke igen
Kram fra Laila