lørdag den 29. november 2008

I fuld fart.

Går dagende lige nu, de sidste par uger har været travle.
Kontroller på sygehuset, børn der skulle tjekkes,tandlæge besøg
og andet har stået på dagsordnen.
Havde også en aftale med pigerne om jule dekorationer der skulle laves,
tog også af sted,må indrømme det blev halvhjertet. Det kommer der
som regel ikke noget ud af, det kom der næsten heller ikke.
En hurtig adventens krans, den blev nu som jeg ville have den,
ikke de stor dikkedar, pudemos, en troldgren og julekugler.
Nej, der er ingen billede ;)




Uden for hos blomster binderen fandt jeg disse planter, lige sådan nogle jeg kunne bruge.
Vi trængte gevaldigt til nyt ved vores hoveddør, de her er bare sagen, med lidt enebær og
lille bær og en troldegren snoet rundt om blev de lige som jeg havde tænkt.
Der kom også en ind, kunne ikke stå for de 2 hænge nisser.

Næste uge skulle meget gerne blive mere rolig, ellers må jeg vist melde pas til noget.
Kan mærke jeg ikke kan følge med mere, så er det bedre at få sagt fra i tiden.
For hunne det er svært når jeg gerne vil det hele.

Ingen kommentarer: