mandag den 12. januar 2009

Ingen dumme spørgsmål...... eller hvad.

Supporten: Hvad kan jeg hjælpe dig med?
Kunden: Jeg er i gang med at skrive min første mail og jeg har skrevet bogstavet a ? hvordan får jeg den lille cirkel rundt om den?
Supporten: Er cursoren der stadig?
Kunden: Nej, jeg er alene her.

_________________________________________________________________________


Og næste kunde kunne ikke koble sig på netværket?
Supporten: Er du sikker på du har skrevet det rigtige password?
Kunden: Ja, jeg kiggede på da min kollega loggede sig på.
Supporten: Kan du fortælle mig hvad passwordet var?
Kunden: Det var fem små stjerner.


______________________________________________________________________



Supporten: Nu skal vi se hvordan dit system ser ud.
Klik på "Min computer"
Kunden: Men hvordan skulle jeg kunne gøre det herfra??


____________________________________________________________________


Kunden til HP supporteren: Min laserprinter fungerer ikke!
Supporten: Hvilken model har du?
Kunden: Det er en HP
Supporten: Ja, det kan jeg forstår, men er det en sort/hvid printer?
Kunden: Nej, den er beige.


_____________________________________________________________________


Kunden til TDC supporten: Jeg har købt Internet og vil have hjælp!
Supporten: OK, hvor langt er du kommet i installationen? '
Kunden: Jeg har pakket Internettet ud af æsken.
Supporten: OK, har du koblet alle kabler til og tændt din computer?
Kunden: Tændt computeren? Jeg har ikke nogen computer, jeg har købt Internet!!


____________________________________________________________________


Kunden: Min computer hænger.
Supporten: Har du mange åbne vinduer?
Kunden: Nej, men døren står lidt på klem?.

____________________________________________________________________



Et lille smil på en blæsende dag ;D

6 kommentarer:

Helle sagde ...

Hæ Hæ
KH
Helle

Helle : sagde ...

JAA . . . ;-)

Tine sagde ...

Tænk, hvad de stakkels suportere skal stå model til :-)
Men så er der da noget grin til os andre :-D

Samtal från min trädgård sagde ...

Lige hvad jeg trängte til! Hö, hö.

splendid sagde ...

louis vuitton handbag
louis vuitton handbags
vuitton
louis vuitton bags
louis vuitton bag

Anonym sagde ...

Hi there it's me, I am also visiting this web page on a regular basis, this site is in fact pleasant and the users are in fact sharing nice thoughts.

Review my website - le pliage longchamp