torsdag den 8. januar 2009

Kunne godt

gå hen og blive bidt af at spinde mit eget garn.
I går i strik cafe havde vi besøg af Uld og hobby
Så vi kunne prøve at spinde. Det skulle jeg da prøve,
så nu sidder jeg her, og ser efter et sted i stuen, hvor
der måske engang kunne stå en rok.







Tænk en af pigerne, havde en stående hjemme, hun havde ikke rørt den i nogle år, men i går blev hun så tændt på at spinde igen, at hun på stedet købte 3 bundter uld. Ned i tasken kom strikketøjet, og hjem tog hun, for nu skulle der spindes og det kunne ikke så for hurtigt.

Det er da lidt sjovt.
Tak for billede Christa !!

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

- Lyder rigtig hyggeligt - Men hvordan skal man nå det også ;-)

kludemutter sagde ...

Ja, se Gitte.
Det er jo så det næste ;D
Yt.

Tine sagde ...

Det lyder spændende.
Glæder mig til at se om det bliver virkelighed :-)

kludemutter sagde ...

Ja, det er jeg også Tina ,)
Men drømme må man gerne.

Yt.

materials sagde ...

dolce bag
dolce gabbana handbags
dolce gabbana bag
dolce gabbana handbag
balenciaga bag