lørdag den 15. august 2009

Drømmer tilbage.

Uden for er det gråt og regn, rigtig trist vejr, ikke spor sommer.
Så jeg sidder og drømmer mig tilbage,
til den dag vi besøgte Claude Monet´s have i ferien.
Tænker på alle de smukke farverige blomster,
og på alle de dufte vi blev mødt med.
















Jeg har desværre ikke ret mange "gode" billeder derfra,
for jeg havde været ved at lege med kameraret,
og ikke fået stillet det tilbage ;(
Så fik jeg lært det på den hårde måde.
Jeg havde sat det på tungt lys, så de fleste billeder er meget blå-grønne.

Samtidig havde jeg mit zoom objektiv på,
ikke lige det rette til at tage billeder med i denne have.
For det kræver der er lang afstand til det du skal tage billeder af.

Nå, minderne har jeg.
Samt en undskyldning for at vende tilbage ;)

6 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Ja, det er godt at have ferieminder på sådan en grå dag og stemning er der trods alt i dine billeder :-)

Irene sagde ...

Det ser skønt ud! Jeg har altid været betaget af hans have. Det er den eneste planlagte ting, jeg skal se, når jeg om få dage drager mod Normandiet:-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Altid dejligt med en undskyldning for at komme tilbage til et sted, man kunne lide. Du får nu også sat nogen tanker i gang her, men man kan jo sagtens bruge fem liv på alt det, som man önsker at se!

Gittemay sagde ...

Åh hvor ville jeg gerne se den have! Og man fornemmer da fint stemningen i dine billeder :-)

KH Gittemay

Skribenten sagde ...

Kære Kluddermor hvor er du heldig at du har været der. Jeg ville så gerne se den have og jeg håber en dag det kan lade sig gøre. Indtil da vil jeg takke for og nyde dine smukke billeder derfra.

Rigtig dejlig weekend til dig
Kærlig hilsen
Henriette :))

Kludemutter sagde ...

Det er en meget smuk have.

Irene du har så meget at glæde dig til ;)
Vi vender helt sikkert tilbage en dag, og så skal jeg overnatte i Honfleur.

Yt.