søndag den 9. august 2009

Knoklet igennem.

Vi er færdige, vi har godt nok knoklet hele weekenden.
Jeg vidste godt der var meget skidt og bras på loftet,
men at der var så meget viste jeg ikke.
Den kære Lars er samler, er han.
Jeg er sikker på vi uden at vide det engang har boet på et kæmpe gods,
der var persienner og lamper til det.
Jamen der var ikke det loftet ikke gemte på,
nu er det væk. Hold op det er dejligt, endelig fik vi det gjort.

Idag kom der heldigvis et par børn hjem der kunne hjælpe til.
Vi har kasser og sække fulde at legetøj, lidt blev slæbt ned og sortert.
Vi må vist arbejde vidre med det projekt næste weekend.


En af de sjove ting der dukkede op var Lars´s 1. bærbar p.c.
Vi har nu hygget os med oprydningen og fået mange billige grin.
Det er jeg sikker på naboerne også har, dem der har kunne hører os.

Så helt ærligt så måtte det godt være søndag i morgen.


3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Det gir sådan en dejlig følelse af ryddet op/ud.

Ja - der er da sket lidt på computersiden......

Kludemutter sagde ...

ja, det er så fedt.
Især lars er lette ;),
Med ondt i ryggen ;(

Yt.

Samtal från min trädgård sagde ...

At rydde op har den også stået på her hos os i weekenden, og det er så skönt når det er färdigt. Også selvom det giver onde rygge og ondt i leddene.