søndag den 23. august 2009

Under og oppe.

Eftermiddagen i går blev brugt på bedste vis ved Måle strand.
De 2 onkler skulle have luftet dykker udstyrret,
og jeg ville gerne have luftet kameraret.
Nanna, vores kusine og hendes veninde tog også med,
de skulle have dyppet badetøjet.
Så med en fyldt bil drog vi af sted på en dejlig tur til Måle.

Udstyrret bliver pakket ud.
Jeg havde aldrig været på Måle strand før,
den ligger ved Kerteminde.
Du kan stå og se over på Romsø.

Til den anden side havde de travlt med at høste.


Sikke en skøn natur der er.


Kusinen fikr jeg taget nogle rigtig gode billeder af.
Hun var optaget af sten og opdagede det slet ikke.



På marken gik der mange får,
disse 4 lignede statuer, et lidt sjovt motiv.


Nå, ja masser af sten var der også.

De Herre er ved at tjekke hinanden og udstyrret.
Så er det nu.


Jeg fik også nogle gode billeder af dykkerne og deres udstyr.

Tid til fri leg ;)















En super dejlig eftermiddag.
Som endte med god mad og hygge i Odense.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne billeder fra en skøn dag :)

Helle : sagde ...

Det er nogle skønne billeder, de får kan jeg heller ikke stå for :-)