fredag den 12. marts 2010

Weekend.

Weekenden kom, og vi har sendt vores far på skiferie.
Lars er med drengene i Østrig, de skulle træne i tyndere luftlag,
normalt spille de fodbold, her skal de stå på ski.
Håber han får en god tur, og hvilet ud, fra arbejde og familie.
Det tror jeg er sundt for alle engang i mellem.
Jeg har haft kort uge,
det er ikke ens betydene med at jeg holder tidligt weekend.
Det er jo alt det der skal ordnes for et hus og familie kan fungere.
Jeg har det med at bruge mine fridage til det,
for at ende med at blive træt og halv
frustreret over alt det andet som strik og syning der ikke bliver tid til.
Lige for tiden ligner mit sy værelse en gang rod,
af alt mulig der bare kommer der ind.
Kan mærke det går mig på,
hvad med dig bliver du også træt og irretabel hvis du ikke
har tid til strik og andet hobby.
Nå, i morgen er dømt hygge dag med søster og Nanna,
vi skal se det nye Ikea i Odense.
Så går jo nok det hele ;)

7 kommentarer:

Tovepia sagde ...

Jeg er dårlig på husarbeide, sitter og strikker mens det "fyker" rundt meg;)
Men jeg kaster meg på støvsugeren innimellom, men får det liksom aldri ryddig;)
Husk å kose deg i helga og klem fra meg;)

Anonym sagde ...

jo, jeg kan godt mærke irritationen, hvis jeg ikke får strikket :-) .... jeg er på 37 timer her i marts måned og glæder mig vildt meget til at komme retur på de 28 :-)

Gitte sagde ...

Jeps - har det nøjagtigt lige så!!

Det er altså ikke nemt at nå det hele, og bare vent til vi også skal nå at passe haven..... Strik og sy er lig med livskvalitet for mig!

Helle : sagde ...

ja jeg må jo ikke klage da jeg jo er det man siger hjemmegående, men jeg kan faktisk også blive sur hvis jeg ikke får tid til min hobby. Vi har både min far og Oles mor som skal have hjælp til en del.

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg nikker her oppefra. Hvis jeg ikke har tid til at pyssle med noget, så bliver jeg småsur og synes at livet löber fra mig.

Kludemutter sagde ...

Hvor er det rart at det ikke kun er mig, der er håndarbejs narkoman ;)
Man kan jo komme helt i tvivl om man er ved at blive små tosset :O
Så er det da en trøst vi er flere om det.

Yt.

Skribenten sagde ...

Uha Ja Yt. John siger at jeg bliver grumpy hvis ikke jeg har fået strikket en dag, så han sender mig i sofaen, når jeg ikke er til at holde ud. :)

Det er helt vildt ik? Som det betyder noget at få koblet fra med håndarbejde..

Knus Henriette