lørdag den 9. oktober 2010

Falkenberg drømme.

Efter at have set Hanne Falkenberg i tv i går,
er der kommet flere strikke drømme til.
Uha, nogle fine ting hun designer.
Det gør virkelig en forskel at se dem på,
og ikke mindst de farver, jamen altså ;)

Jeg er så heldig at en af drømmene står på mit værelse,
nemlig en gave fra min svigerfar, han ved det bare ikke inu ;))
Den stod på reolen og lokkede.

Jeg har selv valgt min kommende fødselsdages gave fra ham,
der lige nogle dage til den må åbnes.
Nu glæder jeg mig bare endnu mere.

Så vil jeg drømme videre om de andre der kom på listen i går aftes,
drømme er der ingen der kan tage fra en, vel ;))

7 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Jeg glæder mig til at se programmet næste gang, det kommer. Flot sag, du viser!

DiSign-Keramik sagde ...

Bare så flotte ting hun laver.
Drømme koster ingenting, og man kan have i massevis af dem, uden det belaster økonomien.

Håber dine går i opfyldelse.

God weekend.

Mie sagde ...

Nøj det må være svært at have det kit til at stå på hylden og holde nallerne fra det. Der er flere modeller jeg også har på ønskelisten - lige nu drømmer jeg om butterfly-trøje... glæder mig til at se når du får garnet på pinde:-) God lørdag

Helle : sagde ...

Ja jeg er også vild med hendes strik, syntes at kittene er utrolig lærerigt og mange gode detaljer.

Sonnie sagde ...

Det var en meget inspirerende program, helt enig. Hun er fantastisk dygtig.
God fornøjelse med din gave.

Lin sagde ...

Nej droemme har de ikke laert at beskatte endnu hihi. Hvor ser den bare laekker ud, og elegant. Glaeder mig til at se den paa pindene.

Else Marie sagde ...

Jeg håber du snart har fødselsdag, ellers kan det være du fristes over evne. Jeg vil gerne strikke dacapo.