onsdag den 9. februar 2011

I skabet.

I posen lå der 6 nøgler med Isager hør.
Jeg er ikke vild med at strikke i det garn,
men kan ikke stå for de modeller der er lavet i det.
Så gang på gang er jeg kommet hjem med hør,
noget har jeg solgt igen,andet har ligget.

Pludselig vidste jeg hvad de 6 ngl. skulle bruges til.
Til et camomille sjal mere ;)
En sommer udgave.

I butikken, på hylden lå lige noget Isager bomuld,
de 2 garner skal nu i fællesskab blive til sjalet.


Selvom der er noget andet på pindene,
kunne jeg ikke dy mig for liiige at starte.
Det bliver det reneste guf, tror jeg.

12 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er nu godt at have lidt at skifte med - også på pindende,
Det skal nok blive et dejligt sjal.

Helle : sagde ...

Det lyder spændende med de to garner sammen, glæder mig til at se det og høre om hvordan det arter sig. Hør er bare så dødt at strikke med.

Karin sagde ...

Glæder mig til at se :-) Jeg købte Geilsk "Rundt regnet", men er i gang med diverse overspringshandlinger, for den bliver vist lidt tricky at komme i gang med. Ved jo godt at man hurtigt kommer ind i det, meeeeen nu ser vi hvornår jeg springer ud i det ,.)

Camilla sagde ...

Det ligner i hvert fald det reneste guf!! Det glæder jeg mig til at se! Mums mums :-)

Marianne sagde ...

Lyder som en skøn blanding.
Har det lidt ligesom dig - hør er ikke det bedste at arbejde med , meeen hvor er det skønt når det er færdigt :)
Glæder mig til at se det- kan jo desværre ikke se det på min måde: gramse, gramse, gramse= se. ;0)

Lin sagde ...

Nye idéer giver kriblen i fingrene. Glaeder mig til at se resultatet.

unikarina sagde ...

Mmmmm jeg tror det bliver vildt lækkert...

Madame sagde ...

Det er vel nok smukt - jeg er vild med strukturen i hør!

Strikkefuglen sagde ...

Det ser utrolig flot ud, glæder mig til at se den færdig, er selv helt vild med den model.

Mette Lykke sagde ...

Camomille feberen raser, og jeg er også blevet ramt..
Det er vist nemt nok uden opskrift.. Kan næsten ikke vente.
Sender smil over lillebælt.

violykke sagde ...

Sjovt jeg har det på pinde i hør og uld, noget tyndt tyndt noget meget spændt på det :0)

Frujensensunikum sagde ...

Det ligner noget der bliver meget meget lækkert - godt at du fik gang i den hør :))
kh Jane