søndag den 24. juli 2011

Lund-Malmø

 Vi har været i Sverige et par dage.
Vi boede i Lund en skøn, køn, hyggelig by ikke lang fra Malmø.
Vi havde booket værelse på StayAt,
fint pænt værelse med morgenmad.

Billeder er der ikke tage mange af,
hvorfor ved jeg ikke.




Onsdag tog vi til Malmø,
Nanna havde hørt meget om Malmø og ville gerne opleve byen.
En by fuld af oaser med vand og grønt, vi kunne sagtens forestille os hvordan
de skønne grønne områder er fyldt af folk i solskinds vejr.

Vi syntes der var flere spændene butikker i Lund.






Lige et bevis på at vi så solen ;)

Torsdag tog vi til Helsingborg, også en dejlig by,
med lækre butikker.
Tror dog at vi var ved at være mættet af at se på butikker,
så da det regnede det meste af formiddagen besluttede vi os til
at sejl over til Helsingør og kører op langs nord sjælland hjem.

Jeg fandt både garn og stof forretninger i Lund og Malmø.
Der kom også lidt med hjem,
mere om det i morgen.

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

skönne Skåne, Malmö er min barndoms by, så jeg har en soft spot for den og synes den er bare så dejlig.
kh.fra Island
Frida

Sonnie sagde ...

Vi har også lige været i Malmø, og stod og grinte af de statuer af musikanterne, de er vildt sjovt.

Fruen sagde ...

Hej Yt
Skægt at gense de sjove figurer igen. Jeg er nu også mere til Lund end Malmø.

Anonym sagde ...

off white outlet
off white nike
golden goose sneakers
supreme clothing
bape hoodie
jordan travis scott
supreme outlet
bape
yeezy boost 700
air jordan