torsdag den 22. september 2011

Hygge strik ;)

Lidt småt, men godt,
stryger hen over pindene i disse dage ;)
Lisbeth havde strikke pindsvin,
jeg kunne ikke stå for dem.
Så med hjem kom et kit.
Jeg er fuld af beundring over,
 Tina kan blive ved med at trylle de små ting frem.
Tina kommer også til Fanø,
med sig har hun nye ting og ikke mindst en bog.
Jeg kommer ikke til Fanø i denne omgang,
så jeg må pænt vente på at se nyhedderne til om 14 dage ;((
Eller måske jer der har været heldig,
 at være afsted viser det på jeres blogge.

Nissesko er også blevet strikket ;)
De er så søde, og Nanna vil gerne have et par,
men det nuttet går nok lidt af dem i str.38 ;)
Jeg fik knækket koden,
på hvordan den fine kant ved sålen er strikket.
Så nu kan de komme i butikken og lokke ;)) 


LILLY opdatering ;
Den vejer cirka 500 gram, lidt mere.
Garnet sætter stadig væk spor på tøjet efter vask,
dog ikke mere end jeg syntes det
sagtens kan børstes af med hånden.
Jeg har strikket af garnet før, og endeligt ikke tænkt over det.
Pludselig travler jeg et par pinde i halsen op,
jeg har ikke tid til at vente på jeg bliver tykhudet ;))
Flere timer i døgnet har jeg ikke, desværre ;)
Jeg strikker så godt som hver aften,
sådan cirkus 3-4 timer.
Får min aftentee serveret ;))
Er en af dem der næsten kan få
abstinenser hvis jeg ikke strikker hver dag ;))
Og så har man svært ved at forstå rygere ikke bare holder op ;))
Stoppede selv for 19 år siden, så jeg har prøver rumlen.

God dag derude :))

12 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Ej altså de pindsvin kan man da ikke stå for - hvor er de bare søde:-)

Citronmoster sagde ...

Herlige pindsvin og de små futter er bare så søde :)

Kludemutter sagde ...

ja, det gør noget når det kommer ned i de små størrelser ;)

Yt

Marlene sagde ...

Hvor er de søde de pindsvin.

Du kan da også blive ved og ved og ved ;-)

Kram Marlene

Strikkeheksen sagde ...

Jeg får også abstinenser og bliver helt kulret de dage, jeg ikke kan strikke - jeg SKAL have mine pinde :-)

Søde små futsko og ikke mindst pindsvin :-)

Kirsten sagde ...

De pindsvin er da helt vildt nuttede :-)

Hanne sagde ...

De pindsvin er nuttede jeg har faktisk mønster og garn til dem herhjemme. Så nu tror jeg da at jeg skal igang.
Kram Hanne

Kludemutter sagde ...

ja,de bare søde ;)

Og hyggelige at strikke.
Yt

Emmy sagde ...

Hvor er de søde de små nissesko og pindsvinene lige så. Jeg får helt lyst til at strikke masser af pindsvin, men strikkekurven er fyldt op.

Også god strikkedag til dig:O)

Helle : sagde ...

Sikke dog en masse du har nået siden jeg sidst var hos dig. Flot trøje og nogle skønne som ting der er tryllet fra.

Stegen lyder mums.

Charlotte kaae sagde ...

neeej pindgrise, hvor er de søde

Dorte sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du faldt for de små pindsvin - de er da for skønne :-)