mandag den 24. oktober 2011

Duet.

Billederne lever lige sit eget liv,
 og hoppe ind som det passer dem bedst.

Det er Duet der er blevet færdig,
super fin i farverne.
Størrelsen er lige til den gode side ;)
Så det blev ikke en sæt sidene model,
men en hygge model.
Den blev ikke meget mindre af en tur i tørretumbleren,
overvejer om den skal have en tur mere.
På den anden side er den ganske ok,
og dejlig at have på, såååååååååååå.

Farverne er jo lige mine ;))





Jeg valgte et strikke på pind 3,5,
da den sidste Duet, blev lige til den lille side.
Ja, man er da heller ikke nem at strikke til :)
Desuden gik jeg op i str, L.
Måske det hele havde passet på en pind 3,5 i medium.
Måske der engang bliver tid og lyst til at prøve igen ;)
Måske, måske, måske .........

Jo, strikkeprøven passer på maske tallet,
det er i højden den halter.

17 kommentarer:

Risengaard sagde ...

den vest har jeg kikket på..overvejet mange gange, og aldrig fået strikket ;-)
din er flot i den grønne farve :-)

Kirsten Amstrup sagde ...

Den er meget skøn at se på der på bøjlen.
Synd, hvis den er for stor, men modellen ligner ikke en, der sådan skal "sidde"?

Pia sagde ...

Meget flot vest. Mon ikke du nok skal blive glad for den?

mona sagde ...

Sikke nogle dejlige farver. Hun kan noget med farver hende HF.
Tillykke med det smukke arbejde - og store!!

Lis sagde ...

Jeg har det stående som strikkekit, får jeg det mon strikket ? Vides ikke :)

Din er godt nok lækker, gode farver, som jeg også kunne falde for.

Kh. Lis

Helle Mikkelsen sagde ...

Dejlige grønne nuancer, de er bare flotte sammen. Ja det er nogen gange underligt som strik kan drille, jeg har prøvet flere gange at må lave om helt op til 3 gange inden den rigtige str passer på det jeg havde i tankerne ;o)

Hanne sagde ...

Den er skøn !!!!
kh hanne

Marianne sagde ...

Flot flot vest og sikke nogle lækre farver - håber du blir glad for den - ellers sender jeg gerne min adresse thihi :O)

Kirsten sagde ...

Ihh hvor er den flot - og farverne passer meget fint sammen. Min søde kollega har også lavet den - bare i blå-grønne nuancer. Det er en meget fin model fra HF.

Anonym sagde ...

Bliver simpelthen nødt til at smide en kommentar, det er ret sjovt at du netop har færdiggjort duet i lige præcis disse farver, jeg har den på pindene i nøjagtig samme farver :-) Giver da lidt blod på tanden til at blive færdig at se dit resultat må man sige, jeg er ca. 10 striber oppe ad sammenstrikningen af ryggen og var lige på nippet til at køre lidt sur i det forholdsvis ensformige strik :-) Jeg har dog ikke gjort mig de store tanker om hvorvidt den bliver til den store side (grundet at man bruger en nål til samle den foran) men tror jeg strikker lidt løsere end det er meningen (det der med strikkeprøven svipsede vidst lidt i iveren for at komme igang) og tror også jeg løber tør for kontrastfarve A så jeg ikke har nok til kraven, men pyt, tror jeg kan leve med at bruge kontrastfarve B som alternativ, men tiden vil vise....
Glæder mig i hvert fald til den skal varme mig gennem - forhåbentlig - efteråret :-)
Nå det blev en halvlang smøre O:-)
Men fedt at se det færdige resultat hos en anden :-)

Venlig hilsen
Vicky

Marianne sagde ...

hej Yt

Hvor er den smuk din duet :o)
er vild med både farver og mønsteret :o)
håber du du kommer til at bruge den rigtig meget :o)

knus♥

amstrik sagde ...

hej
sikke en flot vest du har lavet, må da lige se lidt mere ind til dig og rundt her på din blogg, så har da meldt mig som fast vagt.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den blevet flot - jeg håber da, at du kommer til at bruge den -

det ville være synd at lade den blive i skabet :-)

Bente-I like to QuiltBlog sagde ...

-den er super, super flot! Så absolut en model som jeg kunne tænke mig at strikke, hvis det ikke var fordi at jeg hellere vil sy patchwork...
Skønne farver!

Unknown sagde ...

Det er smukt! Tillykke! Hvor kan jeg få manualen? Hilsen Russalka (integra3@t-online.de)

Unknown sagde ...

Hallo,
da ich Wolle selber spinne, brauche ih nur di Anleitung, vielleicht im Tausch gegen Wolle?
changeln@web.de

Anonym sagde ...

Hej Kludemutter.
Hvor finder jeg opskriften på din DUET jakke i de grønlige farver.
Mvh Vera Kirketerp