lørdag den 12. november 2011

juhuuuuu

Her liv inu ;))
Men der er ikke tid og overskud til så meget lige nu ;))

Jeg har dog mast mig igennem roddet,
 og fået syet et par grydelapper som skal bruges som gave.
Hvis jeg er heldig når jeg et julepar også ;))
Eller må disse gøre det.




Et par luffer var jeg nød til at strikke,
 efter jeg havde set de her hos Mor´s skaber.

Mine er også strikke i Lama uld på pinde nr.5,
vasket på 40 grader. De er dejlige tætte, fnulre dog lidt,
som jeg satser på går væk ved brug.

Der er brugt 1 ngl råhvide+1. ngl. grønt
1 ng. lilla.


Dagen i dag er gået med arbejde,
og rengøring.
Mens jeg drømte om et strik in,
hos Bibiane, jeg ved de har hygget sig ;)).
Jeg håber hun gør det om en anden gang hvor jeg ikke skal på job.

I aften skal vi smovse i anden, vi ikke fik i torsdag´s.
Nanna skal til efterskole bal i Geldsted i aften,
det bliver spændene at gense de andre.

Imens vil Lars og jeg se Niels Olsen fra i aftes,
vi har nemlig invistere i en af de her smart boks som
kan spole tilbage i tv, og som man kan leje film igennem.
Nu havde vi fået nok af genudsendelser.

En aften der tegner super dejlig ;)
God lørdag aften til jer også.


11 kommentarer:

Lis sagde ...

Søde luffer, med køn detalje.
Dine grydelapper er meget moderne, men ser ud som om de er gode store når man skal bruge dem. Sød rosette. Så er sikker på det bliver en glad modtager, du får at se.

God aften til jer. Ovenpå en andemenu trænger man også til at slå mave på sofaen med en go' film i kassen :D.

Kh. Lis

Angelikas quilts and knits sagde ...

de luffer er godt nok fine :-) de ryger direkte ind på min kilometerlange liste :-)

Mette Lykke sagde ...

Hvor de skønne de luffer.
God andefest, vi har også gemt anden til i dag.

amstrik sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
amstrik sagde ...

hej
Ja prøver lige en gang til.
ja så er din dag da også fyld op med masser af ting..
Kan godt forstå du må strikke de luffer de er også super flotte. måske jeg skulle prøve en gang til med at par. har jo lavet set par der var filte, de er helt sikker varmer men ved ikke om jeg syntes de er pænde. hihi
Hvad har du strikket i? og hvor varmt er de vasket?

have en god lørdag aften.

Frujensensunikum sagde ...

Skønne, skønne luffer i dejlige farver....enormt søde knapper!!!

Håber det bliver en hyggelig aften i selskab med Olsen....det er nemlig smart med sådan en boks...jeg når nemlig altid først at opdage udseendelserne når de har været sendt

God weekend

kh Jane

Kludemutter sagde ...

Tak skal i have ;)
De er dejlige varme.

Yt

Marianne sagde ...

Lækre glade luffer. Skønne farver.

Dejlig weekend til dig og dine

Merete sagde ...

Dejligt du blev inspireret - de er super fine dine luffer ;0)

Marlene sagde ...

De luffer ser godt godt gode, varme og hyggelige ud.

Kram Marlene

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er de luffer bare fine - jeg må da vist i gang ;-)