søndag den 8. januar 2012

På hue og luffer.

Ude i den friske luft ;)
Det skulle være så sundt, siger de.
Jeg elsker mine trave ture med kameraret om halsen,
desværre er det ikke blevet til mange ture på det sidste.
Energien har været på lang tur,
håber den er ved at indfinde sig igen.

Idag bød turen til Østerstrand inde i byen.
lars førte Baloo, så jeg kunne fører mit kamera.




Hvis du kikker ned i hjørnet kan du se en frisk mand.
Han fik dagensdukkert.




Nu leger jeg med de billeder jeg tog til
HDR foto. Det kræver øvelse. 

7 kommentarer:

Tina Dalbøge sagde ...

Dejlige billeder - tak for dem ;) kh tina

annettes kreativiteter sagde ...

Meget flotte billeder! Jeg elsker havet og vi er for 1 år siden flyttet til Holbæk som er en havneby. Jeg har også lagt et billed ind fra en gåtur langs vandet. Jeg elsker også at strikke og alt hvad man selv kan skabe. Min blog er annetteskreativiter.blogspot.com hvis du få lyst at se den. Hilsen Annette Nielsen (jeg har dig på min blog)

annettes kreativiteter sagde ...

Jeg glemte at skrive til dig at du skulle prøve at gå ind på medkamerapatur.blogspot.com, der vil du se nogle utrolige flotte billeder. Jeg kende ikke fotografen men fandt det blot ved et tilfælde. Hilsen igen, igen... Annette Nielsen

Fynpige sagde ...

Elsker når du tager foto derhjemme fra !! Tak *smil*

Helle sagde ...

Sikke nogle skønne billeder fra Østerstrand :-) Jeg bor selv indenfor volden, så jeg nyder tit den samme natur.

Helle : sagde ...

Tak for turen ;-) skønne billeder !

mona sagde ...

Hvor er det nogle dejlige billeder du har taget! Tillykke med det og tak for at du deler dem med os andre.