tirsdag den 31. januar 2012

Sort skærm.

Skærmen gik i sort i går aftes,
ikke kun vores, store dele af Erritsø
og andre stedder var der også sort skærm.

Så vi havde pludselig 2 unge mennesker
gående rund i huset som løver i bur.

Noget skulle ske.
Der blev varmet æbleskiver,
kæmpet om hvilket brætspil der skulle støves af.

De fleste mente matador, ikke jeg.
Jeg kan ikke fordrage at spille det spil,
det tager jo hundrede år at blive færdigt med.
Så stort er mit spillegen ikke ;))






Klokken havde jo også sneget sig derop af,
så det blev til en omgang yatzy.

Gæt hvem der vandt ;)))))))))))))

YES, mig for engangs skyld ;))))))))))

P.S.
Så kom jeg til at spørge Lars om han tror
der kommer mange nye babyer i området om 9 måneder.
Det var bare et for fælt et spørgsmål mente de unge mennesker.
At jeg kunne spørge ;))
Sådan noget må en mor ikke sige,
slet ikke når der er unge mennesker i nærhedden.

7 kommentarer:

Risengaard sagde ...

Ja tænk da hvor afhængig vi har gjort os af TV
Tror nu at I har fået en rigtig hyggelig aften alligevel, eller måske netop derfor ;-)

Og så husk lige ingen pinlige udtalelser når de unge mennesker er til stede...kom nok til at trække lidt på smilebåndet over reaktionen ;-)

Emmy sagde ...

Ikke dårligt med et spil yatzy - heldigt du vandt:O)

Lis sagde ...

Sådan, godt gået Yt, at banke ungdom og mand på plads. En skam opvasken ikke skulle tages af taberne.

Kh. Lis

Kludemutter sagde ...

Ja, de ville også høre hvad vi lavede i gamle dage uden tv '))

Yt

Berit sagde ...

Ja, tænk hvordan en TV-fri aften kan gå hen og betyde hygge og samtale ;-)

- Måske man skulle overveje at holde TV-fri en gang imellem.

Strikkefuglen sagde ...

Tillykke
Lyder som en skøn aften, trods at der blev sort skærm :-)

Camilla WP sagde ...

Mht. Matador, så kan man sagtens aftale at spille et vist tidsrum (æggeur). Det giver et lidt anderledes spil hvor man er nødt til at satse mere for at tjene penge hurtigere --- men stadig lige sjovt og spændende.