mandag den 27. august 2012

Hold fest en weekend.

Jeg har haft.
I det fineste selvskab med piger,
 der er lige så bidt af en gal strikkepind som jeg selv.
Nogle måske endnu mere, om det kan lade sig gøre ;))
Kursus leder og underviser var bare de bedste.
Med en fast hånd førte Bodil os igennem weekenden,
så vi holde tidsplanen for de fine sager hun havde arrengeret.
Tak for det Bodil !!
 
 
Hanne underviste os med en ro og tålmodighed uden lige.
Hun er et meget åbent og posetivt menneske med hendes strik.
Deler gerne ud af gode råd og nye ideer.
Tak til Hanne for at ville dele med os !!
 
 

 Vi var 15 piger der strikkede os igennem weekenden.
Der blev lavet sjove prøver,
nogle gav det fineste mønster på vrangen ;)
 
Der blev delt gode fif ud,
ingen sad og holdte på deres viden.
Nu er det bare at huske dem alle.

 
Selve omgivelserne er jo også i top hos Tind mohair.
Der er vist ikke mange butikker
 der kan prale med sådan et stenvandfald i butikken.
 
Der er osse grumme møj fint tøj der,
smykker og sko er der også, Uhaa ;))
Og garn ikke mindst.
 
 
Vi sluttede begge dage med at spænde ud.
Søndag startede med morgen gymnastik,
under vejledning af Bodil.
Det har hun vist prøvet før.

 
Uden mad og drikke gik det jo ikke.
Vi fik begge dage gode pølser og lækre oste fra
Vestkystens gårdbutik, samt salater alà Bodil,
 Mums det smagte.
 
Søndag bød på et besøg i gårdbutikke,
15 quinder sluppet løs mellem alverdens lækre sager.



Her fortæller Dorthe om gården før og nu.
Det var hun rigtig god til.
 
 

 
Nu rumstere det i det bette hovede,
med ideer til selv komponeret strik.
2 bøger på hylden har fået ny betydning,
nu kan jeg pludselig se ideen i dem.
Det kan jeg bl.a. takke Bibs for.
 
Det kunne jo være sjovt at strikke
 min helt egen bluse til den nederdel der lå i tasken
 da jeg kom hjem ;))
 
Tak til at jer søde piger for en skøn weekend !!
 
P.S. Lars og Baloo havde også en skøn weekend.
Baloo sover turen ud idag ,))
Det er hårdt at gå med fire poter i alt det sand.
 
 
Der er kommet mange nye læsere til siden bloggen startede.
Der skrev jeg om mit lille handicap med bogstaver
 og med at sætte dem rigtigt sammen til ord.
Om at jeg ikke ville lade det forhindre mig i at have en blog.
Så hvis du syntes der er noget være vollapyk indimellem,
ja så er det ikke sikkert jeg selv kan se det.
Bare lige hvis du sidder og bander over den her
blogger der smider rund med bogstaverne ;)
 
 
 

17 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Det har vist været en weekend i ren luksus:-)

Anette sagde ...

Det ser vel nok hyggeligt ud. Tind er et skønt og til tider dyrt sted :-).
Apropos ord og bogstaver: jeg synes det er befriende at du du bare skribler løs. Det ER jo din blog og DU bestemmer hvad der skal stå. Grib tastaturet og skriv. Nyder din blog i stor stil men er ikke god til at lægge en kommentar :-/

Berit sagde ...

Tind er en hyggelig og lækker butik. Tager ofte en tur forbi, når vi er i sommerhus. Ind imellem er jeg også heldig at hilse på Bodil i butikken.

Helle : sagde ...

Jeg ligge ikke mærke til om du sætter bogstaverne rigtig sammen, da jeg ikke selv er særlig god til at stave. Man behøver da ikke være en rigtig skribent for at have en blog, men din er altså en af de bedre vil jeg lige sige.

Sikke en skøn tur I har været på, der må jeg da engang forbi.

Knus
Helle

annelises kreativiteter sagde ...

Tak for en god beskrivelse af en dejlig weekend, og det med et par stavefejl betyder da ikke noget. Vi forsår da hvad du mener. Det er da vist en weekend man kan skrive på sin ønskeliste.

KirstenK sagde ...

Dejlige billeder fra en weekend der ser ud til at have været rigtig god...mht til det med ord og bogstaver så er det så fedt at du skriver på trods af dit lille "handicap"...

Ulla Reiche sagde ...

:-) sjovt, jeg kan se at i netop var i den gårdbutik som jeg havde forslået. Inde omgivelser kan det kun blive godt, ren luksus for sjælen.

Glæder mig, at du ignorere vrøvl med bogstaverne så det ikke forhindre dig i, at gøre som du vil.

Kh

Ulla Reiche

violykke sagde ...

Øj det ser ud som en af de rigtig givende weekender. Og det med stavningen det er heller ikke min stærke side :0)

dqpage sagde ...

Det lyder som et forrygende kursus :o)
dejligt at kunne fordybe sig, og møde interessefæller.
hilsen Mona

Madam Munch sagde ...

Hvor er det flotte billeder du har taget, Yt. Her kan man godt se forskel på et rigtigt kamera og så fotos taget med min iPhone.
Tak for den fine reportage.
Det var et dejligt kursus med dejlige kursister.

Kludemutter sagde ...

Det var en dejlig weekend.
Tak for jeres opbakning og at I hænger ved.

ja,Bodil jeg har jo nogle billeder til dig ')

Yt

Merete sagde ...

fed weekend ser det ud til ...
og fint at læse ;0)

Ulla sagde ...

Øj det ser hyggeligt og inspirerende ud :-)

Tulle Momsemor sagde ...

Misundelig kan man altid være :)
Hvor ser det bare hyggelig ud og ved du hvad? Du har lige inspireret mig og til september begynder jeg på et sykursus - ved godt det ikke er strik, men bare det at komme i gang med at lære noget - tak for det :)

Hvad angår bogstaverne, så skal du så men ikke tænke på det. Tror min mands problem er større end dit - så jeg ligger slet ikke mærke til det - rigtig flot at melde ud :)

Birte sagde ...

Flot gengivelse af weekenden Yt! Jeg havde desværre glemt mit kamera. Ja så kan man bare håbe at der kommer en fortsættelse af kurset. Tak for hyggelig selskab

Inge-Britt sagde ...

Du har en dejlig blog der altid er skøn at klikke ind på, og som jeg læser dine indlæg synes jeg ikke du har så store problemer med at udtrykke dig på skrift. Din blog er positiv og fuld af inspiration. Tak for den.

Anonym sagde ...

off white
bape
moncler outlet
kyrie 6 shoes
yeezy boost 350
kyrie irving shoes
bape sta
kobe byrant shoes
kd 15
golden goose