mandag den 22. april 2013

Jeg siger det ikke ;O

Jo, jeg gør.


Bladet er fundet.

Hvor ??

Jaaa, jooo det stod da bare inde imellem mine strikkebøger.
Endeligt logisk nok,
bare ikke når man tror det står et andet sted.



For øvrigt har jeg fortalt jeg har fri hele ugen ;OO
Til morgen kl. meget tidligt når man er mig,
kl. 8 blev jeg udstyret med en holter maskine der kikker hjertet efter i sømmene.
den skal af igen på onsdag, næsten lige så tidligt ;))
En årlig tilbage vendene begivenhed,
så jeg er vandt til den og den forstyrre mig ikke,
hverken i dagtimerne eller om natten.

I morgen skal vi til begravelse ved den mand min mor delte lejlighed med i 10 år.
Han har ligesom ikke ønsket kontakt med os efter vores mors død,
så det bliver underligt, og jeg har det mærkeligt med det.
Men man må vel hellere troppe op, for god ordens skyld,
han var trods alt en ok mand.
Det er nok mere hans børn der ikke huer mig,
men sådan er der jo så meget.

Nu vil jeg kikke på nogle sy mønstre,
stoffet er støvet af ;))

3 kommentarer:

Karin sagde ...

Godt du fandt det ;) mon vi er lidt dement light? Pas nu på det ikke går dig lige som mig..... De to sidste gange jeg har haft ferie har jeg været syg ;( sidst, her for 14 dage siden, måtte jeg ned med lungebetændelse.... surt sjow. Hvad med den holder... viser den så et ok billede af din hverdag når du nu har fri?

Kludemutter sagde ...

Det er godt nok surt,Karin.
Jeg har det fint ;)

Det tror jeg den gør,
Ellers må jeg jo knokle igennem her hjemme som på jobbet.

Yt.

Tulle Momsemor sagde ...

Håber hjertet har det godt!

Træls som der kan gå kuk i de familie-relationer, håber tros alt i kommer gennem begravelsen ok :)