tirsdag den 23. april 2013

Ny kjole.


En tunika /kjole er blevet syet idag.
Den er endelig ok.
Det er bare mig der syntes sådan kjoler
 er skide smart når alle andre har dem på.
Når jeg selv får dem på syntes jeg de ligner natkjoler ,)

Den her ok, fordi den er skåret over og rynket til,
der er en lille krave på den.
der er brugt 2 forskellige stoffer.

Så måske med et par lyse gamacher under kan den bruges.


Stoffet er fundet i bunden af skabet.
Mønstret er brugt før og fra Krestoffer.
Line2line hedder det.



6 kommentarer:

Fríða sagde ...

jeg synes den er super fin, så hvis du ikke kan bruge den kan du da godt sende den herop!
kh.fra Island
Frida

Tulle Momsemor sagde ...

Den er mægtig flot, helt vild med snittet, måske noget jeg selv kunne passe :)
Jeg er sikker på den sidder perfekt på dig!

Kirsten Søeballe sagde ...

Den ser smart ud. Ja gamacher i sort eller lys vil være flot til.
Jeg er sikker på at den er fin til dig :-)

Irene sagde ...

Sådan har jeg det osse. Jeg ligner en lille tyk prop uden former i sådan én.
Men måske er det fordi jeg er så lille, der skal nok et par lange ben og en større barm end min til.....

Marianne sagde ...

Kender godt følelsen :(
Men kjolen er flot - håber du blir glad for den :)

Pia´s Hverdag sagde ...

et godt råd, jeg har haft det på samen måde.
Nu prøver jeg tøj med de rigtige strømper og de høje hæle, så ser det altså bedre ud, end når man står med knæstrømper og på flade fødder