søndag den 7. juli 2013

Prøve smager ;)

Lars og jeg så Andreas og Anne på tur igår.
Andreas blev sendt til Skarø og hente is til til Anne.
Det lød så godt at jeg google det og fandt ud af at de 
lige over på den anden side af Lillebæltsbroen sælger det ;) 
Det måtte da prøves, så ferien kunne blive skudt igang,
med maner ;))

Havde vist min sønnike i tankerne da jeg skrev,
første gang. En sød læser skrev at det nu er Anders og Anne der er på tur.
Det er jo ganske rigtigt.
Ikke Andreas, han sidder lige her ;O





Vi købte lidt forskelligt og delte dem så vi kunne smage på sagerne.
MUMS, siger vi bare.
Ikke sidste gang vi henter is hjem fra Hindhede.

Samtidig fandt jeg ud af de har et par spændene kurser som jeg må prøve.
Her i sommer perioden kan man prøve Ruku brænding.
Det må prøves.
Min far var faktisk keramiker, og havde sit eget værksted hjemme.
Så lidt smitte er man vel ;)

5 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Hejsa
Ja det så lækkert ud det is fra Skarø.

Men det var nu Anders og Anne... skrevet med smil... :)

Lyder spændende med de kurser.
God søndag aften.

Kludemutter sagde ...

Ja, jeg havde vist min egen søn i tankerne ;)
Retter det lige ;))

Knus Yt.

Fie sagde ...

Jeg var til Kulinarisk Sydfyn i sidste weekend hvor Skarø også var til stede og solgte is deriblandt deres softice. Mums det var godt.

DiSign-Keramik sagde ...

Ja hvad hjertet er fyldt af, kommer som regel ud på den ene eller den anden måde.
Knus til dig.

Uldbegavet sagde ...

Åh det ser pragtfuldt ud og vejret er bare perfekt til is lige nu.