torsdag den 7. november 2013

Nu med hue på ;)

Tempelblomst er taget i brug.
Den er vist ganske ok ;)
Farven er ikke den meste ophisende,
men valgt efter et tørklæde jeg købte for nogen tid siden.
Det er der mere spral i.
Og så kan jeg godt lide den farve ;)
Sanne havde jo ryddet op i højlands garnet og det benyttede jeg mig af.
Så den er strikket i original garnet altså Isager garn.
Det er skønt og holder faconen.
Det er mere end hvad man kan sige om mig ;OO



Ja, hvad gør man ikke ;)
Når man gerne vil vise sit strik frem ;)
 Syntes I skulle se min nye hue.
Opkrift og garn er fra Lisbetz købt på messen i Fredericia.


Har faktisk strikke 2 af dem ;)
Nanna mener hun kan bruge den anden.

Ellers køre den mest på at Nansen skal være klar til at danse Lance i morgen.
Det er en stor dag for hende, så der bliver ikke sparret på noget.
Godt hun selv tjener penge  ;))
Nå, ja også er vi gamle vel lidt bløde om hjertet også ;))


26 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Wow, siger jeg bare!!!! Den er da så flot den Tempelblomst, er det en dansk opskrift? Jeg kunne få lyst til at slå op til den med det samme!!

Charlotte sagde ...

Den er flot, og jeg får lyst til at strikke straks:-) Huen passer dig også fantastisk godt:-)

Unknown sagde ...

Den er super fin og du ser godt ud i den.. Den passer fint i længden til dig, min blev desvære for kort syntes jeg så går og tænker på hvordan jeg kan lave den længer....
Fin hue også og den er jo perfekt færdig lige til de kolde dage

Irene sagde ...

Flot flot trøje og osse huen.
Det gør ikke noget med en neutral farve på blusen så kan den altid pifte den op med et tørklæde

Kludemutter sagde ...

Mange tak skal i have ;)

Ja, det er en dansk opskrift i en bog af Annette Danielsen.
Øst for solen.

Ja, huen er også helt fin.

Angelikas quilts and knits sagde ...

begge dele klæder dig rigtig godt :-)
...og nu du er i gang, må vi så ikke også se den anden hue (den med mønsterkanten) i brug?

strikkeglade hilsner
Angelika

Kludemutter sagde ...

Jo, der havde jeg glemt.
Skal loge finde dags lys og en til at holde kameraret;)

Pia sagde ...

Rigtig fine modeller alle 3. Tempelblomst ser spændende ud.

Merete sagde ...

Så meget fint du strikker. Det klæder dig rigtig godt!

Tineke sagde ...

Du ser da ski'godt ud! Tempelblomsten er også superflot til dig

unikarina sagde ...

Wauw hvor klæder både Tempelblomst og huen dig godt...

dqpage sagde ...

Superfly tempelblomst - og pagodehuen passer flot dertil. Begge dele klæder dig rigtig flot.

RikkeBo sagde ...

Kære Yt
Du er bare så fin i dit nye strik..
Har selv planer om at strikke den skønne tempelblomst i lys grøn...
God weekend / RikkeBo

Unknown sagde ...

Vilken fin mössa, den blir man glad av.....

Susanne sagde ...

Jeg synes da du holder faconen godt.... :o)
Lækkert sæt og dejligt indhold!
Uhh, det er da også spændende med sådan en festdag. Jeg gik på gymnasiet med den sidste "rest" 70-er flipper, så der var skovmandsskjorter og fløjsbukser til festerne :-)
Glæder mig til at se et billede af Nansen i balskrud
Knus
Susanne, som altid har kaffen klar til dig.

Penille Hjortnæs sagde ...

Den er bare så super flot den Tempelblomst! Har efterhånden set den flere steder i blogland, og den står ret højt på min liste - bogen står også på ønskesedlen ;-) Og hvis ikke jeg får den? Så må jeg jo selv ud og spendere...

Marianne sagde ...


Kære Yt
Jeg er vild med din tempelblomst (og dig ) :) ...
Jeg har den selv på pindene ... og glæder mig vildt til den er færdig (lige om ikke længe ) ...
Din hue er også rigtig rigtig fin - og klæ'r dig
knus og go weekend

Lin sagde ...

Superfin. Den har mere hatteform end hueform. Jeg er bidt af en tosset hat.

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Din tempelblomst er smuk og klær' dig rigtig godt. Det gør huen forøvrigt også :)
Østen for solen bliver en af de bøger, som jeg skal have på ønskelisten til jul - måske skulle man købe den nu inden den bliver udsolgt - for populær det er den ;)

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er din Tempelblomst smuk til dig og ikke spor kedelig i farven :-) ja ligeså er hatten, de klæder dig.
Majbritt

Strikkeheksen sagde ...

Altså, hvor er den sej, den hue og jeg synes den klæder dig :-) Tempelblomsten træder jo også fint frem i den farve, der behøver jo ikke altid være fuld knald på :-)

Anonym sagde ...

Ved du hvad Yt, jeg synes du ser skidegodt ud i din Tempelblomst!

Anonym sagde ...

Yt du ser skisme godt ud, det gør din hue og tempelblomst også,sikken et flot mønster, farven kan du pifte op med tørklæder eller en halskæde med en stærk farve

Vh Maibritt H

FruSøglimt sagde ...

Det er super flotte ting du laver. Blusen passer dig perfekt. Har været inde på hjemmesiden med hatten, kan ikke finde noget farvekort som hun skriver om.

Lykke sagde ...

Er vild med både hue og ikke mindst, tempelblomst!! Fornemmer at den bliver vinterens store blogbasker :-)

Christina sagde ...

Smart hue. Kan da godt forstå at Nanna ønsker sig en :-) Flot kjole hun har på i dit andet indlæg.
Kh Christina