torsdag den 24. juli 2014

Endelig strik

Så kom her lige en bette top af pindene.
Den er super god.
Så er det en gratis opskrift hos hjertegarn, garnet er fra Garniture til 26,- pr.ngl.
Der har været flere sommer ting igang, med de er alle endt som ikke egnet og pillet op.

Her er lidt stille lige nu. Grunden er at min putter ikke vil læse mine hukommelsekort, så hvergang skal jeg bede en anden om at ligger dem op på USB stik, det er for besværligt. Når jeg er vandt til at klare mig selv ;))
Så er her dejligt varmt i Danmark, det nydes.
Lige om lidt er der ferie, det skal blive godt.
Så er her travlt, med lidt af hvert.

Nå, forsat god sommer derude ;))
Nyd det pludselig er det slut og så er det også galt ;)))

9 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
din bluse er meget sød. Det bliver ikke til meget strik hos mig, men når det bliver lidt køligere, tager jeg revanche :-)
Jeg nyder min ferie og klager absolut ikke over det fine sommervejr, men jeg konstaterer at det er MEGET varmt ;-))

mange hilsner
Angelika

Lydert sagde ...

Sikke da en lækker sommerbluse, og farven er bare SÅ flot

Karin sagde ...

Den kunne sørme være noget for mig ;) Trænger til at strikke :) Super fin!

Pia´s Hverdag sagde ...

Fin top ...
Mht. dit hukommelseskort - har du prøvet at formattere kortet ?

Kludemutter sagde ...

Nej er ikke nået så langt ;)
Det vil jeg prøve, Pia

Unknown sagde ...

Måske det bare er mig, men hvad hedder garnet? Er total vil med farven om mønstert.

Pia´s Hverdag sagde ...

Besøgte "din super garnforretning" lørdag.
God oplevelse, glæder mig til at komme i gang med mit køb ...

Tina Raabirck - Det kreative atelier - Kreative tanker og ideer sagde ...

Rigtig rigtig fin bluse og dejlig farve. Maskinstrikker du ikke mere? eller er det pga. varmen ;-)

Gitte sagde ...

Meget flot sommerbluse. Super skøn farve.