torsdag den 10. juli 2014

Hip hip hurra

Skønne pigen har fødselsdag i dag.
Hele 19 sommer bliver hun, det bette pus ;)
Billede er fra i lørdags hvor vi jo holdte gilde for Nansen.
Kagen havde Lars's kollega lavet, Torben laver de mest fantastiske kager.
Behøves jeg siden den smagte skøøønt. Fyldt med hele jordbær, nødebund og nuggacrem, Uhm.
Det var en overraskelse, den bragt lykke.
Nanna er en skøn pige at give gaver og overraske hun bliver så glad og rørt, så tårnene flød flere gange den dag. 



Sådan en kage kommer ikke på bordet idag.
Der imod smutter vi en tur over på den anden side efter arbejde.
Et hurtigt smut i Tivoli, der skal vi nemlig høre Passenger.
Det bliver så fedt.
Jeg skal skråle med på Let her go, så min familie graver sin under jorden ;)))

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Stort tillykke til hende !
Øv at jeg ikke kan komme i Tivoli og høre dig :-)
God dag
Knus
Susanne

Kludemutter sagde ...

Takker Susanne ;))
Ja, tænk hvad du går glip af ;00
Knus yt.

Geilsk sagde ...

Hej Yt
Min søn fyldte også 19 den 10. Juli. Han havde ønsket sig en tur i Zoologisk have i Ålborg. Nøj det var hyggeligt.
Bente

dqpage sagde ...

Et forsinket tillykke med hende :o)