mandag den 18. august 2014

No.6

Fra den første nummerbog er strikket.
Den har længe stået på listen,
men syntes den ville blive kedelig at strikke.

Så var jeg syntes det var på tide der blev brugt noget af det fine garn,
 jeg havde købt på turen til USA for 2 år siden ;))

Tænkt den måske ville være sjovere at strikke den i et garn hvor der skete noget med farverne,
samt at jeg for det meste har lige ud af landevejen strik med på ferie.
Så jeg kan nyde naturen og deltage i samtaler undervejs.


Garnet er Madelinetosh Light.
Farve fjord.
Købt i denne skønne butik i L.A.
Jeg har brugt 350 gram.

Hos Fandango finder du også garnet,
det er trods alt noget nemmere at køre til Århus/Aarhus ;)


Bogen har de bl.a i Garniture.

2 kommentarer:

dqpage sagde ...

Ja det må da lige være noget lettere at smutte til Århus frem for LA for at få det skønne garn. For hvor er det smukt ! og perfekt til den model, du har strikket. :o)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Den er kanonflot og står også på min lange liste. Jeg har lavet tørklædet hele to gange. Måske skulle jeg gå i gang med blusen inden de er slidt op ;-)
strikkeglade hilsner
Angelika