fredag den 15. august 2014

Nu hjælper det på det

Den 1. ting fra kurven er helt færdig.

En skøn vest ved navnet:
Boardwalk af Heidi Kirrmaier.
Opskriften har jeg købt på Raverly.

Garnet er fra USA og jeg havde det selv med hjem fra rejsen derover.
Det er blødt som lunt smør.



Opskriften er velskrevet.
Jeg er ikke så vandt til at strikke efter engelske opskrifter.



En lille slids i siden.


Det eneste der vodte mig lidt besvær var denne firkant i halsen.
Den strikkes som det sidste.
Jeg var vist halv træt da jeg startede.
Næste dag gik det i ro og mag. 


Halsen kan se en smule bette ud,
men den er fin ;)

På bordet ligge endnu en færdig strikket bluse.
Skal lige syes sammen,
og vaskes.

11 kommentarer:

Bedstemors Kram sagde ...

Super flot Yt 😊

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
den ser rigtig fin ud. Jeg strikker gerne efter hendes opskrifter, for de er nemme at gå til. Generelt føler jeg at engelske opskrifter er ret detaljerede. Nogen starter jo nærmest der hvor manden går ud og finder træ til at lave pinde af ;-))

strikkeglade hilsner
Angelika

Anonym sagde ...

Så smuk, med mange fine detaljer.
Den er virkelig professionel, og du er en meget dygtig strikker.
Hilsen Mona

Unknown sagde ...

Det er en rigtig fin og spændende model ….

fru westerskov sagde ...

Flot Flot Flot

Merete sagde ...

Det er en rigtig fin vest, du har strikket. Tak for inspirationen.

Anonym sagde ...

Den er superflot, tak for at du gør opmærksom på den. Jeg har lavet flere af Heidis modeller, men var ikke lige faldet over denne - nu er den på min to-dó liste -
:-) Kh Susanne K, Middelfart

Charlotte sagde ...

Den er meget flot og anderledes end det man plejer og se:-)

Kludemutter sagde ...

Tak skal I have ;)
Ja, det er en fin model.
Du har helt ret Angelika, de er meget velskrevet dem jeg har prøver at strikke efter ;))

Susan sagde ...

Den er så flot - og et flot farveforløb i garnet.

seses sagde ...

x0y02j8n11 k8o59a3q38 i6m36z1e30 r4f57o8t31 p8r12a5v11 x1n60x0t47