søndag den 21. september 2014

Det rene velfærd

Jeg strikker på en kjole så skøn ;)
Den skal have en lomme med knap.

Lige nu mangler den ærmer de er på vej.

Jeg tænker også den kommer til at mangle nogle blå sko af en art.
Nogle min fødder syntes om,
nogle der kan lide at gå mange skridt på job.
Og hvis de så ikke koste en bondegård så ville de være lige i øjet.

Meeen det plejer ikke at hænge sammen,
det med dårlige fødder, billige sko og kvalitet.

Sådan er det jo med det meste,
man får det man betaler for ;(


Så det er vel endeligt bare mig der skal gøre op med mig selv,
 om de skal holde flere sæsoner eller de skal holde en.


6 kommentarer:

Irene sagde ...

Det ser osse ud til at blive en skøn kjole.
Kender godt det med sko... de skal være smarte og elegante, se små ud, passe fødderne og behagelige at gå i.... desuden må de heller ikke være for dyre. :o)

Gitte sagde ...

Kjolen bliver så fin, så fin.

Ja - sko koster mange penge hvis det skal være ordentligt :-)

Anonym sagde ...

Jeg kan godt forstå, du kan lide kjolen - velfærd fra Geilsk minder betænkeligt meget om den kjole, du kreerede for et stykke tid siden :)

Laila-H sagde ...

Den bliver så fin, den kjole og selvfølgelig finder du et par dejlige blå sko

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Fru Knudsen sagde ...

Håber at du finder de helt rigtige sko til den fine kjole og ikke mindt nogen, som dine fødder synes om