fredag den 26. september 2014

Velfærds modellen

Nej, det er ikke et indlæg om et eller andet regerings forslag.

Der i mod om min nye kjole.
Den er blå, hovsa ;)
Den er lækker ;)
Den er min ;)




Man kunne få en lumsk mistanke om jeg har leget med neon gul til effekterne,
men nej den er carry gul.




Er vild med de der hestetømme kanter.



Den er Geilsk.
Der er handlet til den hos ...........
Taaaaaadaaaa, trommehvirvel 

Garniture.

Der klappes ;))))

God week ned til alle jer derude.
Også til dem der skal til strikke festival i Esbjerg og Brande ;))

Mig, jeg skal arbejde først på jobbet.
Så siger manden vi skal beskære i haven ;)
Meeeen, kan da ikke tage så lang tid,
kan det ??




17 kommentarer:

Tine sagde ...

WOW, hvor er den blevet flot!
Den er straks kommet på min to-do liste :-)

Sådan noget havearbejde, det burde ikke tage mange minutter!
Det er jo spild af strikketid ;-)

Kludemutter sagde ...

Takker, Tine 😉

Ja, det burde hurtigt kunne overståes 😯

Lisbeths Verden sagde ...

Ahhh hvor er den flot !

Dorthe sagde ...

Den er bare blevet Super Flot din velfærdsmodel. Jeg synes stadigvæk at den minder utrolig meget om din oprindelige model, dog kun med en lomme.
Rigtig god have-weekend.

fru westerskov sagde ...

Den er fed på den gode måde. Glæder mig til min bliver færdig. Mangler kun de nederste 8 cm + ærmerne. Beskæringen i haven må da være færdig, når du kommer fra arbejde.

Den gamle krage sagde ...

Jeg vil også mene, beskæringen kommer efter de uldne emner.
Krat og sådan noget render jo ingen vegne, og du skal da i høj grad ud og flashe din flotte kjole blandt mennesker, der har sans for dens kvaliteter!
God tur til Brande/Esbjerg

Kludemutter sagde ...

Tak skal I have 😊
Må nok overgive mig til lidt have arbejde.
Heldigvis har vi en meget overskuelig have 👍

Merete sagde ...

super fin ;0)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hvor er den altså flot...og slet ikke grøn ;-)))

MIG HUND OG STRIK sagde ...

Smuk og meget smart.

Ulla Røjkjær sagde ...

Lækker model..
Jeg håber ikke havearbejdet er gået ud over strikkearmene;))

Strikkeheksen sagde ...

Den er også på min ønskeseddel - superflot i blå med de gule kontraster :-)

Irene sagde ...

Hvor er den bare flot !!!! Lækker lækker !!!

Anonym sagde ...

Ihhh hvor er den flot. Har ikke prøvet at strikke en kjole før, måske jeg skulle.....
Må jeg spørge hvilke farver du har valgt, er det mørk brun og denim + karry til kanter.
Mvh Inge-Britt

Karin sagde ...

Kunne godt risikere at den kommer på mine pinde også ;) Mon ikke Geilsk kommer til Fredericia?

Ellen sagde ...

Kjolen er på ønskelisten. Vi har haft en fantastisk weekend i Esbjerg. Har været ude at løbe og slå græs, for at få al den gode og rigelige mad forbrændt.

Anonym sagde ...

Hej,
hvilken strikke opskrift har du brugt til denne, meget meget fine kjole :-)
Mvh. Marianne
(Moui1977@gmail.com)