tirsdag den 18. november 2014

Helt opslugt

Jeg har leget med et stykke halv gammelt stof jeg har filtet for snart længe siden.
I går strikkede jeg et stykke stof på maskinen,
fik det vasket og tørret.
Kikkede på sy mønstre, men blev ved det jeg endeligt havde fundet frem 
Onion nr. 3002



Knapperne har ligget og været klar længe,
de er købt til strikcafe hos en af de dygtige keramik piger.


Uha, det er ikke nemt at fotografere i dette grå vejr.


Den inderste belægning er mørkgrøn,
den yderste lysere grøn med en stribe af en grå/grøn.


En super fed jakke er det blevet til,
Jo, man må godt være selvfed når tingene lykkes ;))

Jeg leger lidt med tankerne om afslutning på ærmerne.

Dejligt også at opdage jeg ikke helt har glemt at lege med stof.


10 kommentarer:

Susan sagde ...

Det er helt OK at være selvfed :-) Det er da blevet en ualmindelig lækker jakke.

Lykke Thomsen sagde ...

Flot jakke, man må gerne glædes over egne frembringelser.
Jeg forstår dine tanker om en anden afslutning på ærmerne, måske noget der passer til halsen.

Else Marie sagde ...

Den er så sej, vær du bare selvfede.

Strikkeheksen sagde ...

Hold da op, hvor er den flot - det er sjovt at lege med noget nyt engang imellem :-)

Fru Knudsen sagde ...

Sikke et flot resultat det er blevet til

dqpage sagde ...

Hvor er den både flot og unik :o)

Gitte sagde ...

Meget, meget flot.

Det er så skønt når noget lykkes og bliver helt som man har forestillet sig.

eKirsten sagde ...

Meget kreativ, den er blevet vildt flot! Dem kunne du vist godt starte produktion med salg for øje af.

Karin sagde ...

Wauw Yt, den er super fed 😀

Jette sagde ...

Hvor er den flot, god combi med filt og strik 👌