tirsdag den 16. december 2014

De hjemme lavede aventsgaver


Jeg fik syet adventsgaver til ungerne.

Denne omgang er til Nanna.
Hun kan godt lide farver med måde.
De fik/får hver 8 karklude, de har nu fået 6 og mener de har til resten af deres dage ;))
De bliver klogere.
Et sæt grydelapper, en tærtefutte og dækservietter.
Der er blevet fyldt lidt op med de kogebøger jeg købte billigt på Foodmarkede i Århus.



Andreas har fået et sæt magen til, bare med mindre farve og herrestof ;)


Det er indtil videre blevet taget godt imod ;)
Så nu vi se om de har fået nok når de skal have den sidste pakke på søndag ;)


11 kommentarer:

Tine - Design By T sagde ...

Sådan nogle adventsgaver ville jeg blive meget glad for - de er rigtig flotte og du har da godt nok haft travlt!

Anonym sagde ...

Total seje gaver! :) Den der tærtefutte er da skide smart. Sådan en har jeg aldrig set før :)
Rigtig god jul!

Anonym sagde ...

En tærtefutte....en supergod idé. Én af de ting, man ikke vidste, man ønsker sig.
Har du mon en opskrift/vejledning, du vil dele??
VH
K-V

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
det er nogle dejlige gaver. Måske ikke nogen der står på en ønskeseddel, men fede når man f.eks. pludselig står og skal hive noget ud af bageovnen :-)Det er nok som med underbukser og sokker : de er ikke det største ønske, men alligevel uundværlig ;-))

quiltehilsner
Angelika

Anonym sagde ...

Mønster til tærtefutter kan købes hos Den Lille Lade, Ejstrupholm.
Vh Henriette

Piskeriset sagde ...

Jeg har aldrig set en tærtefutte før, men det er da en genial opfindelse! (og et dejligt ord :-))

Sådan en må jeg anskaffe mig!

Gitte sagde ...

Flotte personlige gaver.

Strikkefuglen sagde ...

Skønne gaver du har lavet til dem :-)

Helen sagde ...

Fine ting.
Har du strikket karklude på maskine, jeg ser at mange gør det, men det har jeg endnu ikke. Og hvis de er, er det så rib.10926

Unknown sagde ...

Sikke nogle heldige børn, du har :)

Unknown sagde ...

Lækre sager. Heldige unge mennesker. Skøn ide med den tærtefutte, sådan en har jeg aldrig set før :)