tirsdag den 6. januar 2015

241 tote

Jeg købte for længe siden et taske mønster på nettet hos:

Nu skulle det være,
det skulle af prøves.
Så jeg gik på jagt i stof skufferne,
og fandt dette stof som også har ligge et godt stykke tid.
Købt hos Sy og rens, sikkert til noget helt andet end en taske ;)


Tasken er blevet god og passer lige til det stykke overtøj den er udset til.


Kunne godt finde på at sy den større næste gang,
da der jo næsten altid ligger et strikketøj i tasken også,
og det fylder jo godt.

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

hvor er den fin Yt - og stofferne meget smukke

Madam Munch sagde ...

Hvor er det en dejlig taske. Den er båðe dekorativ og anvendelig.
Også gummistøvlerne fra sidste indlæg synes jeg godt om og dem er der jo virkelig brug for i den våde vinter vi har.

fru westerskov sagde ...

Stoffet er da helt perfekt til tasken, selv om det muligvis var tiltænkt noget andet i sin tid :-)

Unknown sagde ...

hej den er super fin, og du har ret det er vigtigt at der er plads til strikketøjet også når det er lidt støre end bare vi strikker på....

Maria fra En verden af kunst sagde ...

God weekend fra en anden kreativ sjæl.
Dejlig taske du har syet, den er flot :-) Og du har en skøn blog :-)

jeg har også en blog, hvor jeg kan være kreativ og nyder det når min kræft og knoglenekrose ikke fylder for meget.

Nyd weekenden.
Maria