mandag den 13. juni 2016

Sommer bluse

I et Hendes verden nr. 13 havde jeg set denne bluse,
glemt den igen. Ind til en kunde kom og ville købe garn til den.
Bladet havde jeg ikke ;(
Så jeg fandt en app. på min Ipad med Hendes verden,
købte bladet der for 25,-
Nu var det jo så bare at komme igang.




Jeg har strikket i Linea Hør fra Karen Noe,
købt hos Garniture, Middelfart.
3 Bunder er der gået til den,
og du skal ikke sløse med garnet da det lige rakte.


Ribberne har jeg strikke drejert ret,
syntes det ser godt ud.

I de 2 sidste indtagnings runder tog jeg lidt flere masker ind,
da jeg syntes den så stor ud i halsen.

Den er hurtigt strikket, 
og kunne derfor godt lokke mig til en mere.
I grøn ;))

7 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej Yt,
den er blevet rigtig god og jeg er overbevist om at farven er perfekt til dig :-)

strikkeglade hilsner
Angelika

Emmy sagde ...

Hvor er det en dejlig sommerbluse, du har strikket. Helt sikkert en grøn ville også være perfekt. God strikkedag :-)

Hygge-Strik sagde ...

Dejligt at se en rigtig Sommerbluse, luftig og parat til varme dage.

Gitte sagde ...

Flot bluse, smukt garn med farvespil. Kan godt forstå at en i grøn lokker......

Chain of Yarn sagde ...

Hej Yt. Årh ja, Hendes verden nr. 13, der var den! Jeg ledte efter nummeret da du havde lagt den ud på Instagram, og nu ligger din trøje fiks og færdig her. Den bare flot og i virkelig lækker kvalitet. Hav en fortsat god uge.

Gitte sagde ...

PS: Tror lige at mønsteret blev genoptrykt i denne uge. Hvis ikke jeg havde set din bluse, tror jeg bare at bladet var smidt ud til genbrugspapir. Nu er opskriften sikret!

dqpage sagde ...

Det er en flot bluse. Der er ofte gode ting at hente i hendes verden