mandag den 2. marts 2009

Langs vejen.

På patchwork messen i Odense, for nogen tid siden, købte jeg dette sy kit til en bordløber, hos
sy og rens. Endeligt har jeg fået syet det, den er blevet rigtig fin. Uden"fejl" er den ikke, jeg har vendt husene "forkert". Ikke at det gør noget, andet end der er smuttet nogle spidser af hustagende. Det gener ikke mit øje, og hvis jeg bare kan holde min mund er der såmænd nok ikke nogen der bemærker det, vel ...........











Så nu skal dækkeservietterne laves.

6 kommentarer:

Jette sagde ...

Nej en flot løber, uha det må være svært at sy. Og dit mormorsjal er bare så smukt...

Anonym sagde ...

sådan Yt..så må jeg vist se at komme i gang med min løber?

Angelikas quilts and knits sagde ...

Den er rigtig flot, og "fejlene" ser kun du :-)

Risengaard sagde ...

Hold da helt op, hvor er den flot, bliver jo helt misundelig.

KH Inger

Helle : sagde ...

Hold da op, hvor er den bare flot, og sikke et stor arbejde. Fejlen ser kun du selv.

Kludemutter sagde ...

Godt i også kan lide den, TAK !!

Ja, Anne vi vil se din også ;)

YT