onsdag den 6. maj 2009

Alene

Er jeg hjemme i dag.
Lars er lige kørt til Glostrup til begravelse,
han skulle have resten af familien fra Fyn med.
En kær onkel Bent, gik væk i Lørdags.
Mine tanker går til faster Gudrun, som sidder på plejehjem,
efter et et par hjerneblødninger. Hun har ingen sprog mere,
og er meget dement. Jeg tænker på hvormeget hun forstår.
Ved hun at den mand hun levede hele livet med,
og som troligt besøgte hende hverdag på plejehjemme ikke er her mere.
Jeg ved hun lige siden påske har siddet,
og kikket efter Bent,
når der er kommet nogen for at besøge hende.
Heldigvis har hun 2 sønner, som nok skal hjælpe hende.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Jeg føler med hende, og hvor er det svært for familien .

Kludemutter sagde ...

Det må være svært. For ingen ved hvormeget hun opfatter.
Yt.