onsdag den 23. marts 2011

Messetøj ;)

Lige om lidt er messen igang,
uha vi glæder os grumme ))

Tøj skal der til, så til en sjælevarmer jeg har strikker,
smuttede denne nederdel igennem maskinen.


Tænk jeg tror jeg/vi når det hele.

Jeg har også ledt efter nogle gode/smart sko idag,
men i guder det er svært.
Især når ens fødder er gigt ramte,
og ikke vil puttes i hvad som helst ;(

Man vil jo gerne se bare lidt smart ud,
selvom det ikke er de sko der er bedst til mine fødder.

Nå, der blev fundet et par.
Så må de gøre det på messen ;)

For øvrigt .................................

Er man for gammel til convers sko når man er rundet de 48 ??
Stakkels de søde ekspedienter jeg har spurgt om det samme idag ;))
De viste næsten ikke hvilket ben de skulle stå på når de svarede.
De ved jo ikke hvor gammel jeg er,
så de ville ikke komme med et klart svar ;))

7 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Convers sko, selvfølgelig kan du det. Tre dage stående, der skal absolut nogle rigtig gode sko til. Glæder mig så meget til fredag og bilen kører mod messen og til at se så mange lækre ting samlet på et sted.
Glæder mig til at sige hej ;-)

Anonym sagde ...

Hej jeg har ikke selv en bloog, men er inde på din side næsten hver dag, NEJ du er ikke for gammel til convers sko, alder er kun nogle tal, jeg kunne selv finde på at købe et par, og er lige blevet 66år

winnie

Marianne sagde ...

super skøn nederdel ... den vil jeg holde øje med på fredag...
sko..... åh hvis jeg var dig ville jeg nappe et par gode udtrådte for fødderne's skyld... og et par converse til senere brug har selv 3 par og er på udkig efter et par nye i army grønne..... er selv årgang 65 :)
kh♥

Pernille sagde ...

Jeg tror ikke man kan blive for gammel til Converse.

God fornøjelse på messen :)

Kludemutter sagde ...

Dejligt at læse i ikke mener jeg er for gammel til converse ;)

Jeg kom nemlig til at købe et par i sorte ;))

Yt

Fruen sagde ...

Hej Yt
Jeg vil også holde udkig efter de sorte converse og din smarte nederdel når jeg kigger ind på søndag :-) Hvem bestemmer egentlig hvornår man er for gammel til Converse? Super valg.
Hilsen Kis

Anonym sagde ...

Hejsa :)

Kan sådan en nederdele mon købes????

Kh Happy