mandag den 23. maj 2011

Dagene er brugt.

Bededagsferien er slut.
De startede hos farmor og farfar i Ullerslev.
Vi inviterede os selv på frokost, da vi ved de ikke
er vild med turen til Jylland ;)



Vi kom derfor først hjem til en omgang sen aftensmad.
Mens vi sad og netop var færdige, ringede det på døren.
Udenfor stod et sæt gode venner, de var ude og lufte motorcyklen.


Lørdag nød vi at jeg havde fri og kunne komme med til staden.
Vi gik rundt og kikke på lidt butikker og nød det gode vejr.

Min søster kom til mad lørdag aften, onkel var til fødselsdag.
Så kunne vi nyde godt af moster i mens ,)

Pludselig kom søndag.
Her fik vi bagt boller til Nanna´s Bornholmertur.
Besøgt mormor og Sv. Åge.
Vinket farvel til Nanna i Odense, nu sidder hun på en cykle på Bornholm.


Så vi kan vist roligt sige at vi ikke har fået stress af disse fridage.
De er nydt stille og roligt.

Nu er det lige om lidt hverdag igen.
Mon jeg skulle snuppe cyklen i dag, ......

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Dejligt med fridage der kan nydes som man har lyst til. Det har du gjort og fået samlet energi til de næste uger.

Kh. Lis

fru westerskov sagde ...

Gode billeder af farmor og farfar. Jeg kan godt kende dem. For mange år siden arbejdede jeg hos den lokale købmand, og der mødte jeg mange fra området, også dine svigerforældre :)