fredag den 13. maj 2011

En mere ;)

Nederdel er det blevet til ;)
Stoffet ligner sikkert noget i kender, noget marimekko noget,
måske ikke helt men der hen af. 

Der er laver en rund lomme, med en paspel åbning.
Foran er der 3 farvede trekanter,limegrøn, pink og turkis.
Bag på er der 2 trekanter.
I oplægningen har jeg også lagt nogle trekanter.









Selv er jeg ganske tilfreds ;)
Måske meste med at jeg igen har fået lyst til at lege med stof.

Jeg har faktisk også syet den hvide Masai kjole i sort.
Her skal jeg lige finde nogle lommer,
leger med tanken om nogle hæklet eller strikke nogen.
Det vil jeg gå ind og gøre mens Nanna og jeg ser Spis,Bed og elsk.
Jeg har set den før, det har Nanna ikke. Så nu ser vi den sammen ;)

7 kommentarer:

Pernille sagde ...

De der trekanter er den rigtig lækker detalje :)

Kludemutter sagde ...

Tak, Pernille ;)

Yt.

Fru Melgaard sagde ...

Hold da op hvor er den skøn. Dejlig detalje med de trekanter.
Vh. Louise

Ps. "Pølse"puderne er købt i Lidl

Kludemutter sagde ...

De gør lige lidt sjovt.
Tak, så må jeg i Lidl.

Yt

Dortheivalo sagde ...

Aaarj den er da godt nok flot! Fed detalje med trekanterne om lommen

unikarina sagde ...

Super lækker nederdel med skønne detaljer...

Lis sagde ...

Flot nederdel, sikke smukke syninger på lommen og kanten fornede. Bøjer mig lige i støvet for dig. Uhhh og de detaljer, wauv siger jeg bare.

Kh. Lis