torsdag den 8. maj 2014

Projektmappen

Jeg har de sidste par dage lavet sider til min mappe.
Man bliver lidt bidt af at sy dem og finde ud af hvordan man tror de fungere bedst.
Jeg har en side tilbage som jeg går og fundere over hvodan den skal se ud.
Det kommer til at blive et godt sted for mine pinde ;)


Det bliver nok ikke den sidste mappe.
Måske mit grej til patchwork også skal have en mappe ;)
Så er det hele jo samlet og nemt at tage med ud af huset.

Du kan også lave en hos Ragnhild i Den lille lade.
Den kan kun laves på kursus og ikke købes som mønster.
Det kan jeg godt forstå, da der er en del der skal forklares til omslaget og siderne.
Det kan ikke gøres på et stykke papir.

8 kommentarer:

MIG HUND OG STRIK sagde ...

Hvor fint.Det er rigtigt smart og praktisk.
Så roder de ikke rundt.

Tine - Design By T sagde ...

Hvor er den blevet smart! Jeg skal også have lavet sådan en, glæder mig til et kursus hos Ragnhild!

Birgitte Graversen sagde ...

Det ser da bare godt ud.
Ærgerligt jeg var på arbejde .-(

Jette Friis sagde ...

Hvor er det bare en smart ide. Og flot stof du har valgt.

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hej Yt,
den er blevet kanonflot ! Ærgerligt at der er så langt at køre (for mig), for ellers havde jeg skyndt mig at booke et kursus !

mange hilsner
Angelika

Citronmoster sagde ...

Hvor er den flot :)

Charlotte kaae sagde ...

Hold nu op den ser god ud :-)

Kludemutter sagde ...

Takker, den er god.
Ja, der lige et stykke vej fra Flensborg 😉
Måske I kan lokke Ragnhild til Flensborg, hun er tysk gift ;))