mandag den 14. maj 2007

æv-bæv.

Her går det godt, jeg kan ikke komme til at vise billeder. Det virker ikke det skidt.
Kjolen er ellers færdig. Jeg har fået nogle fint gummitræsko med blomster på, sådan nogle jeg aldrig skulle have, man har vel et standpunkt til man tager et nyt. Har været til åben have med pileflet i søndags.

Blomster fik jeg også, og Nansen var i Århus i lørdags, med pige gruppen fra lyng klub, der havde hun købt 2 tallerkner til mig i lyserød med mønster, de er søde. 2 kopper må der til, så hun er sat på opgaven i klubben, der laver de nogle fine nogle, jeg har bestilt 2 med prikker på.

Drengene i familien fik endelig anskaffet sig nogle ilt flasker så de kunne komme ud at dykke. Selvom Onkel Jans pengepung blev hugget i butikken, der var kommet en mand ind med en ølflaske som han gerne ville have vand i, samtidig så han så sit snit til at hugge pungen. Heldigvis var der ingen penge eller andet godt i den, men det er s.. da træls, her får han vand og så render han med pungen som tak.

Idag står den på tehætter. Min kære veninde Helle ringede, alså Yt nu har jeg fået en tekande ligesom din, men det bliver jo koldt, så kan du ikke lige sy en hætte til den og jov det kan jeg godt. Jeg syer 2 så kan hun vælge, hun er en glad og farverig pige, så farver må der til.

Billeder bliver der ikke noget af idag,måske senere eller imorgen.Hvad der er ivejen aner jeg ikke, at det er træls det ved jeg.

Imorgen skal Helle og jeg på ose tur til vejle, ihh jeg glæder mig.

1 kommentar:

lifeondyssen sagde ...

Vil vente i spænding og glæde mig til at se kjolen, træskoene, dit pileflet, og tehætten ;o)

HA for ham der "lånte" onkel Jans pung men det er helt klart træls at miste sin pung !!