mandag den 23. juli 2007

Mens vi venter

Er weekenden gået med at fejre nanna´s fødselsdag.
Hun har vist fået næsten alle sine ønsker opfyldt, dejlige gaver har hun fået.
Andreas fik også gaver, dejligt at alle tænker på ham.
Tak for de søde ord der er skrevet til os her på bloggen, de luner.

Udenfor skinner solen også, jeg burde gå ud til ukrudtet, kan bare ikke rigtigt komme
i omdrejninger. Har siddet her og set på blog´s og hentet nye ideer og tanker i stedet for.

Gitte har tagget mig, jo jeg har set det Gitte ;-))
Jeg tænker........ Hvad skal jeg lige skrive ???
Tankerne har vist været et andet sted, når de vender hjem,
inden alt for længe håber jeg, skal jeg nok skrive de 8 ting.
Håber det er iorden, ellers rusk mig lige.

På strikke pinden er en pige kjole, som bare skal strikkes,
det er vist farverne der trak, pink-rød og grøn.
En halsklud i hvid som er set meget på blog´s i vinter.
Og endeligt en rib bluse alla´ erleperle mere, denne gang i rød.
Hele 3 ting, UPS det ligner ikke mig at have gang i flere ting.
Nå, det går nok.Halskluden mangler bare en hæklet bort med perler
så er den færdig. Måske i aften----, kommer der noget godt i kassen ?

Der er forresten også kommet en regning fra DHL, på moms på de
8 Japanske bøger på 212,00 kr. købt i marts mnd. Det er stadigvæk billigt.
Så jeg kan godt bestille der igen en anden gang, så pyt med det.
Og der er mange jeg godt kunne ønske mig, uha-uha det er farligt, men dejligt.
Tænk hvis man havde alt man ønskede sig, det ville godt nok være kedeligt.

Ellers vente vi bare på at det skal bliver onsdag og få Andreas operation overstået.

Ingen kommentarer: