torsdag den 2. august 2007

De 8 .....

Jeg blev tagget af Gitte. Ting om mig selv, hvad skal jeg skrive. Er ikke helt vild med sådan noget her. Så jeg prøver, jeg vælger ikke at give den vider tror den er ved at eppe ud.
1. Jeg er den mindste i en søskende flok på 3, min ældste søster er 12 år ældre end mig.
Den anden har jeg ikke noget forhold til, det er en helt anden historie.
2. Jeg har boet næsten hele mit liv i Erritsø/ Fredericia, med en afstikker til Langeskov på Fyn.
Der mødte jeg Lars og trak ham med til jylland. Ude godt hjemme bedst. Kunne ellers godt tænke mig at prøve at bo i udlandet.
3. Jeg har aldrig fået mig en uddannelse, har ikke kunne bestemme hvad jeg skulle være.
Men, man skal jo lære så længe man lever, så måske en skønne dag får jeg mod på det.
Dette var min fars motto. Det var også han der lærte mig at spise kartoffelmos med stegt flæsk og SIRUP. Mine unger elsker det også ;-))
4.Jeg blev mobbet i skolen pga. mit navn og at jeg var meget tynd. Tror ikke så meget på mig selv.
5.Jeg er pt. sygemeldt pga. en hjerte fejl og psoriasisgigt og slåsser med kommunen om et fleksjob, som jeg ikke tror jeg får, så lige nu er fremtiden usikker.
6.Jeg kan købe mig fattig i mønster og hobby bøger, lige nu er det de japanske bøger. Når det kommer til stof og garn er det ikke bedre.
7. Drømmer om engang at få min egen lille bix med håndarbejds ting jeg laver, men det kan man vist ikke leve af. Så et job i en garn eller stof forretning ville også værre en drøm.
8. Jeg kan altså ikke lide og sy mit strikketøj sammen, så det kan ligge i lang tid. Og en ting der virkelig kan få strikke piger op af stolen er, når jeg fortæller at jeg gør det på min symaskine. Når jeg endeligt får det gjort, det har dog hjulpen at komme med i webstrik, ellers tror de jo aldrig jeg strikker noget ;-))

Ingen kommentarer: